Το όνομα «Saveiro» δεν λέει πολλά εδώ, αλλά στη Λατινική Αμερική αντιπροσωπεύει ένα από τα μακροβιότερα που συναντάς σε αυτοκίνητο. Πρώτη φορά εμφανίστηκε το 1982 και συνεχίζει μέχρι σήμερα, στη βάση της γκάμας των αγροτικών VW εκεί. Η τελευταία γενιά Saveiro μόλις παρουσιάστηκε, πανέτοιμη να τα βάλει με τα Fiat Toro και Ram 500 που κυριαρχούν.
O τονισμένος προφυλακτήρας και τα ευμεγέθη φανάρια εμπρός χαρακτηρίζουν το
Ninja Black, Sirius Silver, Oliver Grey και Crystal White στην υπόλοιπη γκάμα.Η εικόνα του εσωτερικού ποικίλει αναλόγως έκδοσης, καθώς στις βασικές δεν υπάρχει καν ράδιο CD. Στις πλούσιες προστίθεται μέχρι σύστημα πολυμέσων, Apple CarPlay/Android Auto, οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας, ωστόσο η λιτότητα του διακόσμου ξενίζει δίπλα στα ευρωπαϊκά στάνταρ των αγροτικών.
Κάτω από το καπό συναντάμε έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 1.600άρη 110 ίππων και 155 Nm ροπής, που γίνονται 120 άλογα και 165 Nm με την καύση βιοαιθανόλης. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3/9,9 δλ. και τελική 179/183 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ανάλογα το καύσιμο. Μεγάλο ρόλο στις πολύ καλές επιδόσεις παίζει το χαμηλό βάρος, καθώς χωρίς φορτίο το Saveiro ζυγίζει μόλις 1.150 κιλά. Το μέγιστο ωφέλιμο φτάνει τα 1.740 κιλά, με την καρότσα να προσφέρει 580-740 λίτρα (single και extended cab) χώρου και δυνατότητα μεταφοράς έως 600 κιλών.
Η παραγωγή του νέου Saveiro θα συνεχίσει στο εργοστάσιο της VW, στη Βραζιλία, με τις πωλήσεις να ξεκινούν προς το φθινόπωρο.