Ενάμιση μήνα μετά το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Polo, έρχεται η σειρά της κορυφαίας έκδοσης GTI.
Όπως το απλό, έτσι και το φρεσκαρισμένο Polo GTI επηρεάζεται σε πολλά από το μεγαλύτερο αδερφό του. Η μάσκα με το κόκκινο σιρίτι και τη λωρίδα LED, που ενώνει το εμπρός μέρος από άκρη σε άκρη, «φωνάζουν» Golf GTI. Το ίδιο ισχύει για το σήμα «GTI» στα δεξιά και τον επιθετικό προφυλακτήρα, με τα διαγώνια τοποθετημένα LED. Οι 18άρες ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες πίσω τους, η χαμηλωμένη διαδρομή της ανάρτησης, το spoiler οροφής και ο διαφορετικός προφυλακτήρας πίσω, με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στα αριστερά, ολοκληρώνουν το οπτικό πακέτο του κορυφαίου Polo.
Στο εσωτερικό το μάτι πηγαίνει κατευθείαν στην κατακόκκινη φάσα, που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό και εκτείνεται μέχρι τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας. Επενδύσεις ματ και χρωμίου υπάρχουν διάσπαρτες σε πολλά σημεία, τα αλουμινένια πεντάλ δένουν ιδανικά με το σπορ δερμάτινο και τις κόκκινες ραφές, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μπάκετ καθίσματα (επίσης με κόκκινες ραφές, όπως και η φούσκα του επιλογέα). Η οθόνη αφής και υψηλής ευκρίνειας των 8 ιντσών είναι στάνταρ (προαιρετικά 9,2), όπως και η δυνατότητα μερικώς αυτόνομης οδήγησης (για πρώτη φορά σε Polo GTI), υπό την «ομπρέλα» του IQ.Drive (αυτόματη ρύθμιση ταχύτητας, διατήρηση λωρίδας και τα λοιπά επικουρικά συστήματα).
Στα μηχανικά μέρη, η εικόνα παραμένει στον μεγαλύτερο βαθμό απαράλλαχτη. Κάτω από το καπό συνεχίζει να δίνει τον τόνο ο 2λιτρος TSI, αλλά με ελαφρώς αυξημένη ισχύ στα 207 άλογα (από 200 του σημερινού). Η ροπή δεν άλλαξε, ούσα σταθερή στα 320 Nm, ούτε το σύστημα μετάδοσης. Το 7άρι DSG εξακολουθεί να τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στα ελαφρώς καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα πλέον απαιτεί 6,5 δλ. (από 6,7) και η τελική φτάνει στα 240 χλμ./ώρα (από 238).