Η VW παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρικό κουπέ SUV, που έρχεται να εμπλουτίσει την οικογένεια των ID. Το ID. Unyx προτάσσει τις δυναμικές του γραμμές και τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό, μεταφέροντας τις χάρες του Cupra Tavascan στα σήματα της «ΦαουΒε».
To ID. Unyx στην ουσία είναι το Tavascan, αλλά με σχεδιαστικές πινελιές από τα ηλεκτρικά του Βόλφσμπουργκ. Η λωρίδα LED που ενώνει τα εμπρός φανάρια, η διαμόρφωση των γραφικών στα φωτιστικά σώματα πίσω και οι ελαφρώς ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, φέρνουν το Cupra στα μέτρα των VW ID. Κατά συνέπεια οι διαστάσεις ID. Unyx και Tavascan είναι παρεμφερείς, με το VW να εμφανίζεται ελαφρώς μακρύτερο και ψηλότερο (4.663 χλστ. αντί 4.644 χλστ. και 1.610 χλστ. αντί 1.597 χλστ. αντίστοιχα), διατηρώντας το πλάτος και το μεταξόνιο σε ταυτόσημα επίπεδα (1.860 χλστ. και 2.766 χλστ. αντίστοιχα).
Το εσωτερικό αλλάζει σημαντικά συγκριτικά με το Cupra, αφήνοντας το τεράστιο «V» της κεντρικής κονσόλας και υιοθετώντας απλούστερες γραμμές, γνώριμες από τα ID.3 και ID.4. Στην κορυφή του ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής των 15 ιντσών, ενώ οι χώροι του είναι αναμενόμενα άνετοι, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τις αποσκευές (540 λίτρα).
Στο τεχνικό σκέλος εξυπακούεται πως αναλαμβάνει η πλατφόρμα MEB, προσφέροντας δυο εκδόσεις – αμφότερες με μπαταρία 82,4 kWh. Το πισωκίνητο ID. Unyx αξιοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 231 ίππων τοποθετημένο στον αντίστοιχο άξονα, φτάνοντας μέχρι τα 621 χλμ. με μια φόρτιση. Το κορυφαίο τετρακίνητο προσθέτει ένα μοτέρ 110 ίππων στον εμπρός άξονα, για μια συνδυαστική ισχύ 340 ίππων και 679 Nm. Εδώ η αυτονομία ανέρχεται σε 565 χλμ., μαζί με ένα 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,6 δλ. Να σημειώσουμε, βέβαια, πως τα νούμερα αυτονομίας αφορούν τον κινεζικό κύκλο μέτρησης CLTC, που γενικά είναι πολύ πιο «αισιόδοξος» από το WLTP.
To ID. Unyx θα διατεθεί αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας, όπου το Cupra Tavascan κατασκευάζεται μεν, αλλά εξάγεται σε όλο τον κόσμο.