Κατασκοπευτικές φωτογραφίες και πλάνα από το Nurburgring με πρωτότυπα δοκιμών, τέλος. Το νέο VW Golf R παρουσιάστηκε επίσημα, πιο ισχυρό από ποτέ!
Στο χαρακτηριστικό Lapiz Blue χρώμα, η εμφάνιση του κορυφαίου Golf MK8 χαρακτηρίζεται αμέσως από τις 19άρες ζάντες, τις μπλε δαγκάνες των φρένων πίσω τους, τα chrome matte καλύμματα των καθρεπτών, τον επιθετικό προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές μπροστά και τις τετραπλές απολήξεις στις δυο άκρες του διαχύτη πίσω, με τα μαρσπιέ να φιλοξενούν τις απαραίτητες ποδιές. Η ανάρτηση, και το στήσιμο, ενισχύεται από την χαμηλότερη κατά 20 χλστ. διαδρομή των ελατηρίων.
Δείτε ακόμα: Μπορεί το VW Golf R να σταθεί δίπλα στο Mitsubishi Evo 9; (+video)
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο μπλε ambient φωτισμός και η οθόνη των 10 ίντσων στο κέντρο του ταμπλό, που φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων Discover Pro. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit, τα μπάκετ καθίσματα με τις μπλε ραφές και τα σήματα «R», αλλά και η αλουμινένια πενταλιέρα, συνδυάζουν την τεχνολογία με την αγωνιστική αίσθηση. Μια αίσθηση που εντείνεται στο μέγιστο από την υποδομή…
Το νέο Golf R όχι μόνο διαθέτει σύστημα τετρακίνησης 4Motion, αλλά το συνδυάζει με Torque Vectoring και Drift Mode! Κανονικά, η κατανομή της ισχύος είναι στο 50-50. Όταν το Vehicle Dynamics Manager κρίνει πως χρειάζεται, μπορεί να στείλει το 100% στον πίσω άξονα, αλλά και στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση συγκεκριμένα. Για παράδειγμα, σε μια δεξιά στροφή ο πίσω αριστερά τροχός μπορεί να δεχτεί όλη την ισχύ, προκειμένου να εξουδετερώσει την υποστροφή ή, αν είναι επιλεγμένο το Drift Mode, να μετατρέψει το γερμανικό hot hatch σε χορευτή.
Η ανάρτηση, πέραν της χαμηλότερης απόστασης από το έδαφος, διαθέτει σφιχτότερα ελατήρια και αντιστρεπτικές κατά 10%. Το αρνητικό κάμπερ των εμπρός τροχών έχει αυξηθεί (στις -1,2 μοίρες), προκειμένου να ελαχιστοποιήσει την υποστροφή και να μεγιστοποιήσει την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης. Στο ίδιο ύφος το νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο, που μειώνει το βάρος κατά 3 κιλά. Στάνταρ και το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control), που ελέγχει ηλεκτρονικά την απόσβεση των αμορτισέρ.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το VW Touareg R των 462 ίππων;
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Sport, Race και Individual, για να παραμετροποιήσει κατανομή ροπής, απόκριση γκαζιού, απόσβεση αμορτισέρ, βάρος τιμονιού και ταχύτητα αλλαγής σχέσεων στο 7άρι DSG. Πατώντας το κουμπί R στο τιμόνι, το αυτοκίνητο μπαίνει κατευθείαν στο προεπιλεγμένο και ετοιμοπόλεμο προφίλ.
Στο «καυτό» ζήτημα της δύναμης, ο 2λιτρος TSI αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή φτάνει τα 270 χλμ./ώρα με το πακέτο R-Performance. Για τη μετάδοση φροντίζει το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 ταχυτήτων.
Δείτε ακόμα: 347 χλμ./ώρα με VW Golf R 740 ίππων! (+video)