Η SEAT ανανεώνει το επιτυχημένο της μεσαίο SUV Ateca, το οποίο μετρά περισσότερες από 300.000 πωλήσεις μέσα σε 4 χρόνια (το 2016 παρουσιάστηκε), ενώ μόνο πέρσι πούλησε σχεδόν 100.000 κομμάτια.
Αναμενόμενα, οι Ισπανοί δεν θέλησαν να ρισκάρουν με μια συνταγή που τους έχει «βγει», οπότε εμφανισιακά επικεντρώθηκαν στην προσαρμογή του εμπρός μέρους στην ταυτότητα της φίρμας. Η πλατιά μάσκα τονώνει το αθλητικό παρουσιαστικό του, σε συνδυασμό με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα. Στοιχεία που παραπέμπουν ευθέως στο μεγάλο SUV Tarraco, αλλά και το ολοκαίνουργιο Leon 4ης γενιάς Στο κατώτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα ξεχωρίζουν οι βαμμένες ασημί επιφάνεις, που παραπέμπουν σε προστατευτική ποδιά (για την έκδοση Xperience, που αντικαθιστά την Xcellence), αλλά και τα οριζόντια φώτα ομίχλης.
Δείτε ακόμα: Νέο SEAT Leon: Κινητήρες, επιδόσεις και καταναλώσεις
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας, τα ανασχεδιασμένα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων και η διαφορετική γραμματοσειρά στο «Ateca». Οι αλλαγές στους προφυλακτήρες επέφεραν μια μικρή αύξηση 18 χλστ. στο μήκος (4.381 χλστ.), με το πλάτος (1.841 χλστ.), μεταξόνιο (2.638 χλστ.) και ύψος (1.601 χλστ.) να μένουν απαράλλαχτα.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών (προαιρετικά) και αναβαθμισμένη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, 8,25 ιντσών (στάνταρ) και 9,2 ιντσών (στις πιο πλούσιες εκδόσεις). Νέες είναι και οι επιλογές μεταξύ των επενδύσεων για τα καθίσματα (πανί, microsuede και δέρμα), το ματ φινίρισμα σε αεραγωγούς και επιλογέα ταχυτήτων, αλλά και ο πολυχρωματικός ambient φωτισμός. Οι δυνατότητες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto) και τα συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση πεζών/τυφλού σημείου, διατήρηση λωρίδας κλπ.) δεν θα μπορούσαν να λείπουν.
Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Ateca περιλαμβάνει τους γνωστούς βενζίνης TSI και πετρελαίου TDI. Στη βάση των TSI τοποθετείται ο 1.0 TSI ισχύος 110 ίππων με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και πιο πάνω βρίσκεται ο 1.5 TSI 150 PS και με DSG. Στην κορυφή τοποθετείται ο 2.0 TSI με 190 ίππους και στάνταρ DSG και τετρακίνηση 4Drive.
Διαβάστε επίσης: Νέο CUPRA Formentror με έως 310 ίππους
Στους ντίζελ υπάρχουν μόνο 2.0 TDI, καθώς ο 1.6 TDI καταργήθηκε. Ο αρχικός αποδίδει 115 ίππους και προσφέρεται μόνο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο πιο ισχυρός είναι με 150 ίππους, με μηχανικό κιβώτιο, DSG ή και τετρακίνηση με DSG. Όλοι οι TDI διαθέτουν την τεχνολογία Selective Catalytic Reduction ή επιλεκτική καταλυτική μείωση με ψεκασμό διπλής δόσης AdBlue, η οποία περιορίζει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου στα καυσαέρια.