O κόσμος ζήταγε επίμονα Nismo έκδοση του Z Coupe, και ο κόσμος Nismo 400Z έλαβε. Οι Ιάπωνες δεν μας χάλασαν το χατίρι, εξελίσσοντας την κορυφαία μορφή του sportcar τους με 420 άλογα και αεροδυναμική προσανατολισμένη στην πίστα.
Η Nismo είναι ιδιαίτερα περήφανη για το αεροδυναμικό πακέτο του 400Z, το οποίο δηλώνει πως παράγει σεβαστά ποσά κάθετης δύναμης (δίχως να τα ανακοινώνουν). Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι μακρύτερος και πιο σφηνοειδής, αντλώντας έμπνευση από το «πρόσωπο» του Datsun 240Z. Ο συνδυασμός του με το μεγαλύτερο splitter ονομάζεται «Grand Nose» (ή «G-Nose») και πλαισιώνεται από ακροπτερύγια, που βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα γύρω από τους τροχούς. Οι πλαϊνές ποδιές μειώνουν την αντίσταση του αέρα και την άνωση, ενώ το νέο spoiler πίσω εκτείνεται μέχρι την άκρη των φτερών και ενισχύει το downforce, όπως φυσικά κάνει και ο μεγαλύτερος διαχύτης.
Το ιδιαίτερο χρώμα Stealth Gray, που πρωτογνωρίσαμε στο Nismo GT-R (διαθέσιμα και τα Black Diamond Pearl, Brilliant Silver, Passion Red TriCoat, Everest White και Pearl TriCoast), ταιριάζει γάντι στο 400Z, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργούν το μαύρο χρώμα και το κόκκινο σιρίτι στις αεροδυναμικές προσθήκες. Εξαίρετες και οι μαύρες 19άρες ζάντες της RAYS, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το νέο Nismo, ενώ το μικρότερο κενό τους από τους θόλους φανερώνουν το χαμήλωμα της ανάρτησης. Μια ανάρτηση που αποτελείται από νέες αντιστρεπτικές, σφιχτότερα ελατήρια και μεγαλύτερα αμορτισέρ, συνδυαζόμενη με ελαστικά Dunlop SP Sport MAXX GT600 διάστασης 285/35 πίσω (10 χλστ. φαρδύτερα σε σχέση με το απλό Z).
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μπάκετ της Recaro και η διχρωμία κόκκινου-μαύρου, με τις επενδύσεις να εναλλάσσουν δέρμα και suede σχεδόν σε όλες τις επιφάνειες. Ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη αφής διαθέτουν νέα γραφικά, που συνδράμουν στη δημιουργία ακόμα πιο «πολεμικής» ατμόσφαιρας.
Κυριότατο ρόλο σε αυτό παίζει ο βελτιωμένος 3.0 V6 twinturbo, που χαίρει της συνδρομής μεγαλύτερου ψυγείου λαδιού και νέας wastegate, η οποία αυξάνει την πίεση της τουρμπίνας και την ταχύτητα περιστροφής του στροβίλου. Ψαγμένη αλλαγή, που χαρίζει άκοπα και αξιόπιστα 20 άλογα και 45 Nm παραπάνω από το απλό Z, φτάνοντας πλέον στους 420 ίππους και τα 520 Nm. Το Nismo Z προσφέρεται αποκλειστικά με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο, που με τη σειρά του διαθέτει ενισχυμένο συμπλέκτη και αναθεωρημένο λογισμικό, επιτυγχάνοντας ταχύτερες αλλαγές κατά 50%. Νέα είναι επίσης τόσο το launch control, όσο και το πρόγραμμα Sport+. Επιδόσεις παρόλα αυτά, δεν ανακοινώνονται.