Η VW παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Virtus, ενός μικρομεσαίου σεντάν που αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση αναπτυσσόμενων αγορών και έχει ως πρώτη προτεραιότητα, την προσφορά χώρων για επιβάτες και πορτμπαγκάζ.
Το νέο Virtus βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN και μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το προσφάτως παρουσιασθέν Skoda Slavia. Συνεπώς δεν προκαλεί εντύπωση πως τα δυο μοντέλα εμφανίζουν πανομοιότυπο πλάτος 1.752 χλστ., μεταξόνιο 2.651 χλστ. και χώρο αποσκευών 521 λίτρων. Με μήκος 4.561 χλστ. και ύψος 1.507 χλστ., το Virtus είναι πιο μακρύ και ψηλό από το Slavia (4.541 χλστ. και 1.487 χλστ. αντίστοιχα), ενώ ξεκάθαρη διαφοροποίηση μεταξύ των δυο τους παρατηρούμε στο εμπρός και το πίσω μέρος. Στο προφίλ, βέβαια, αμφότερα ενστερνίζονται την κλασική διάταξη τριών όγκων.
Στο εσωτερικό η εικόνα προέρχεται σχεδόν αυτούσια από το Polo, με τις πλουσιότερες εκδόσεις (όπως η GT των φωτογραφιών) να συνδυάζουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών και οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων ίδιων διαστάσεων. Επίσης για την έκδοση GT είναι στάνταρ τα ημιμπάκετ καθίσματα και οι δερμάτινες επενδύσεις, δείγμα του πόσο υπολογίζει η VW τα γούστα των αγοραστών σε περιοχές που δεν είναι συνηθισμένες σε πολυτέλειες επί τεσσάρων τροχών, όπως η Ινδία. Συνολικά, το νέο Virtus θα διατεθεί σε 25 χώρες.
Την κίνηση του τετράθυρου VW αναλαμβάνουν ο 1.0 TSI των 115 ίππων και 175 Nm, με την κορυφαία έκδοση να διαθέτει τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων και 250 Nm. Ο μικρότερος κινητήρας προσφέρεται με 6άρι χειροκίνητο ή κλασικό αυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων, ενώ ο 1.5 TSI επίσης εξοπλίζεται στάνταρ με 6άρι μηχανικό και δίνει την επιλογή για 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.