H Subaru ανανεώνει το Crosstrek, εγκαταλείπει το όνομα «XV» σε κάποιες αγορές, το φρεσκάρει σχεδιαστικά και ενισχύει δομικά, προκειμένου να γίνει πιο άκαμπτο και ανθεκτικό στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Εμφανισιακά δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές, καθώς το Crosstrek διαχωρίζει τη θέση του από το απερχόμενο μέσω των ανασχεδιασμένων φαναριών και των διαφορετικών προφυλακτήρων, που συνοδεύονται από νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου (17 ή 18 ιντσών). Το μήκος διατηρείται κάτω από τα 4,5 μέτρα, καθώς στα 4.480 χλστ. είναι μόλις 15 χλστ. μακρύτερο από το XV, ενώ το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 χλστ. (πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.580 χλστ., βάρος από 1.540 έως 1.620 κιλά, αναλόγως έκδοσης). H ελάχιστη απόσταση των 200 χλστ. από το έδαφος τώρα, εγγυάται τις ανέμελες εκδρομές πέρα από την άσφαλτο (πάντα με μέτρο).
Σαφώς μεγαλύτερες οι διαφορές εντός, όπου η κάθετη οθόνη αφής των 11,6 ιντσών δεσπόζει στο ταμπλό και αναβαθμίζει ολιστικά το διάκοσμο της καμπίνας. Όλως περιέργως απουσιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που έχουμε δει στα Levorg και WRX.
Κάτω από αμάξωμα και εσωτερικό, η Subaru ανακοινώνει ενισχυμένο πλαίσιο και αυξημένη στρεπτική ακαμψία, παρότι το νέο Crosstrek πατάει στην ίδια πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) με το μοντέλο που αντικαθιστά. Λεπτομέρειες για κινητήρα και μετάδοση δεν αναφέρονται, με τους Ιάπωνες να κάνουν λόγο για βελτιώσεις στον υβριδικό 2.ολιτρο e-Boxer. Στο σημερινό XV αποδίδει 150 ίππους και 194 Nm, συνεργαζόμενος με κιβώτιο CVT και το παραδοσιακό συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης. Λογικά δεν θα υπάρχουν διακυμάνσεις στην απόδοση, καθώς οι αλλαγές αφορούν τη μείωση των κραδασμών και του θορύβου.