Νέο και φουλ υβριδικό Subaru Crosstrek αγγίζει τα 200 άλογα

  • subaru crosstrek hybrid review
  • subaru crosstrek hybrid review 02
  • subaru crosstrek hybrid review 04
  • subaru crosstrek hybrid review 05
  • subaru crosstrek hybrid review 03
  • subaru crosstrek hybrid review 06
  • subaru crosstrek hybrid review 07
  • subaru crosstrek hybrid review 08
  • subaru crosstrek hybrid review 09
  • subaru crosstrek hybrid review 10
  • subaru crosstrek hybrid review 11
  • subaru crosstrek hybrid review 12
  • subaru crosstrek hybrid review 13
  • subaru crosstrek hybrid review 14
  • subaru crosstrek hybrid review 15
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-04.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-05.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-03.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-06.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-07.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-08.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-09.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/subaru-crosstrek-hybrid-review-15.jpg

Η Subaru, αλήθεια είναι, έχει μείνει λίγο πίσω στο θέμα της διαθεσιμότητας υβριδικών μοντέλων. Σιγά σιγά, όμως, αυτό αλλάζει. Το νέο Crosstrek Hybrid είναι το πρώτο δείγμα της αναβαθμισμένης υβριδικής εποχής για τις «Πλειάδες», αποκτώντας επιτέλους τη δύναμη που τόσο του λείπει.

To C-SUV της Subaru μπαίνει σε full hybrid μονοπάτια, χάρη στο συνδυασμό του 2.5άρη τετρακύλινδρου boxer με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας παράγει 160 ίππους και 209 Nm, λειτουργώντας σε κύκλο Atkinson/Miller, ωστόσο στο Hybrid δέχεται μια ενίσχυση 120 ίππων και 270 Nm από τον κύριο ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς αγγίζει τα 200 άλογα, φτάνοντας τα 194 (209 Nm η ροπή του βενζινοκινητήρα, 270 Nm το ηλεκτρικό μοτέρ) και ξεπερνώντας κατά 12 ίππους το μέχρι πρότινος κορυφαίο ατμοσφαιρικό 2.5λτ. σύνολο των 182 ίππων. Φυσικά, δεν τίθεται η παραμικρή σύγκριση με τα 136 άλογα του mild hybrid 2.0i eBoxer, όπως φανερώνουν και τα 8,2 δλ. που απαιτούνται για το 0-100 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη η τελική, στα 180 χλμ./ώρα).

Ο έτερος ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει ρόλο γεννήτριας για τη μπαταρία 1,1 kWh, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για σύντομες διαδρομές και κυριότερα, αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ.! Τα αυστηρότερα αμερικανικά στάνταρ μέτρησης της EPA τοποθετούν τη μέγιστη απόσταση μεταξύ ανεφοδιασμών στα 935 χλμ., που και πάλι είναι κορυφαίο νούμερο Πέρα από τους αριθμούς αυτονομίας, ένα σημείο που επίσης αξίζει να σημειώσουμε αφορά τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης. Σε αντίθεση με τα περισσότερα υβριδικά AWD μοντέλα του ανταγωνισμού, ο πίσω άξονας δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες κάποιου ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα τετρακίνησης παραμένει αμιγώς μηχανικό, πιστό στην παράδοση του Symmetrical All Wheel Drive.

Το νέο Crosstrek Hybrid ξεκινά αισίως την εμπορική του καριέρα, αρχικά από την αγορά της Αμερικής, όπου ανοίγει τον τιμοκατάλογο στις 35.415 δολάρια (30.169 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store