Η Hyundai φρεσκάρει το i30 N και τονώνει το δυναμισμό του, προχωρώντας σε προσεκτικές και εστιασμένες εμφανισιακές διαφοροποιήσεις μέσα-έξω. Στα μηχανικά μέρη, αντίθετα, η άκρως επιτυχημένη συνταγή μένει απαράλλαχτη.
Το εμπρός μέρος διακρίνεται για τις διαφορετικές εισαγωγές του προφυλακτήρα, που έγιναν πιο επιθετικές και πλέον φιλοξενούν κόκκινες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με τη Hyundai βελτιώνουν και την ψύξη των φρένων, ενώ διαφορετικό εμφανίζεται και το splitter με έναν συνδυασμό ματ ανθρακί-κόκκινου να το ντύνει, όπως και τις πλαϊνές ποδιές. Το κόκκινο σιρίτι απαντάται και στον πίσω προφυλακτήρα, στο ύψος του διαχύτη συγκεκριμένα όπου «αγκαλιάζει» τις χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης. Η ανανέωση δεν άφησε παραπονεμένες ούτε τις 19άρες ζάντες, οι οποίες επίσης έχουν ματ φινίρισμα.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών, που πρωτοσυναντήσαμε στο i30 N Sedan, πάντα με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων δίπλα και στην κορυφή του ταμπλό. Οι επενδύσεις suede, δέρματος και Alcantara N έχουν αναβαθμιστεί, όπως και η υφή των μπάκετ καθισμάτων. Το κόκκινο κουμπί NGS (N Grin Shift) στο τιμόνι (πρεμιέρα στην Αυστραλία το μοντέλο, εξ ου και δεξιοτίμονο) αποτελεί άλλη μία προσθήκη, τεχνικής φύσεως μάλιστα.
Από μηχανικής τώρα, η κατάσταση είναι ίδια με του απερχόμενου i30 N Performance. Ο 2.0λιτρος T-GDI αποδίδει 280 ίππους και 392 Nm ροπής, καλύπτοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. με το μηχανικό κιβώτιο και 5,4 δλ. με το N DCT. Όπως και με το νέο i30 N, έτσι και η έκδοση N DCT του i30 N Drive-N Limited Edition περιλαμβάνει τρεις N λειτουργίες: N Power Shift, N Grin Shift και N Track Sense Shift, όπου με τη χρήση της δεύτερης το αυτοκίνητο λαμβάνει ένα επιπλέον μπουστάρισμα 10 ίππων για 20 δευτερόλεπτα.