Στην Ευρώπη έχουμε μόνο δυο εκδόσεις του Civic: το υβριδικό των 184 ίππων και το «βομβιστικό» Type R, με τα 329 άλογα και τον 2.0λιτρο VTEC Turbo. Στην Αμερική, όμως, η Honda έχει κρατήσει τον πάλαι ποτέ αγαπημένο μας 1.500άρη τούρμπο, και μάλιστα με απόδοση 200 ίππων. Ο λόγος για το Civic Si, το οποίο φρεσκαρίστηκε και εξακολουθεί να αποτελεί την ήπια εναλλακτική στο «Τάπερ».
Το αποκλειστικά σεντάν Civi Si φτάνει τα 4,7 μέτρα σε μήκος (4.694 χλστ., αντί των 4.551 χλστ. στο χάτσμπακ) και εμφανίζεται πιο δυναμικό χάρη στους επιθετικούς προφυλακτήρες, το αεροδυναμικό πακέτο, τις δυο μπόλικες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και τις ανθρακί ή μαύρες ζάντες των 18 ιντσών (σε ελαστικά 235/40). Ταυτόχρονα, το κόκκινο σηματάκι «Si» στη μάσκα φροντίζει να ενημερώνει τους μπροστινούς, σχετικά με το ποιόν του αυτοκινήτου που γεμίζει το μεσαίο καθρέπτη. Στα της καμπίνας τώρα, το νέο Civic Si εστιάζει στον οδηγό, όπου κυρίαρχο στοιχείο αποτελούν τα μπάκετ καθίσματα με το ενσωματωμένο προσκέφαλο και το κεντητό «Si» στις πλάτες. Επιπλέον, εξοπλίζεται με μεταλλικά πεντάλ, ασημί διακοσμητικά και κόκκινες ραφές στο τιμόνι, στις πόρτες και την κεντρική κονσόλα, την ώρα που η σύγχρονη εικόνα του διάκοσμου ενισχύεται με το ψηφιακό καντράν των 10,2 ιντσών και το infotainment των 9 ιντσών.
H δεύτερη πιο σπορ εκδοχή του Civic MK11 αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.800-5.000 σ.α.λ., έχοντας ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να συνδέει τον 1.500άρη τετρακύλινδρο τούρμπο με τους εμπρός τροχούς. Η Honda αναφέρει ακόμα ότι το νέο Civic Si είναι πιο άκαμπτο από ποτέ, ενώ για την ενίσχυση των δυναμικών χαρακτηριστικών φροντίζουν τα φαρδύτερα μετατρόχια και τα σκληρότερα ελατήρια (+8% μπροστά, +54% πίσω) σε σύγκριση με το απλό Civic Sedan. Νέα είναι και τα αμορτισέρ, όπως και οι αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω. Εκτός από τις αναρτήσεις, αλλαγμένα είναι και τα φρένα, με την τοποθέτηση μεγαλύτερων δίσκων.
Το νέο Civic Si θα βγει στην αγορά εντός του επόμενου μήνα, με αρχική τιμή τις 29.950 δολάρια (27.608 ευρώ).