Για όσους το Raptor παραείναι μυώδες και ειδικού χαρακτήρα, η Ford σε συνεργασία με την MS-RT παρουσιάζουν ένα Ranger πιο κοντά στα ασφάλτινα, αλλά και τα αγωνιστικά πρότυπα. Όπου «MS-RT» βάλτε την M-Sport, δηλαδή τους ανθρώπους που ετοιμάζουν τα Puma Rally1 για το WRC!
Το Ranger MS-RT έχει σχεδιαστεί για να είναι το «απόλυτο pick-up δρόμου», με μυώδες σχεδιασμό που αντλεί έμπνευση από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οπτικά, το εμπρός μέρος του MS-RT αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά που συμμετέχουν σε διοργανώσεις στην Ασία, αποπνέοντας έντονο δυναμισμό χάρη στην κυψελοειδή μάσκα και το ενσωματωμένο splitter. Η συνολική σιλουέτα του οχήματος είναι χαμηλωμένη χάρη στο σμιλευμένο σχήμα των πλαϊνών ποδιών, ενώ στο πίσω μέρος ο διαχύτης βρίσκεται ενσωματωμένος στον χαρακτηριστικής σχεδίασης προφυλακτήρα. Η πίσω πόρτα κοσμείται με γραφικά MS-RT και μια αεροτομή τύπου ducktail, η οποία συμπληρώνεται από ένα ακόμα spoiler στο τελείωμα της οροφής. Ο συνδυασμός των αεροδυναμικών βοηθημάτων στο Ranger MS-RT βελτιστοποιήθηκε μέσω προσομοιώσεων σε υπολογιστή με στόχο τη συνολική αεροδυναμική ισορροπία και την ενίσχυση της σταθερότητας του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες.
Οι αποκλειστικές ζάντες των 21 ιντσών είναι οι μεγαλύτερες που έχουν μπει ποτέ σε Ranger, συνδυαζόμενες με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά 275/45 R21. Οι εντυπωσιακοί αυτοί τροχοί φιλοξενούνται σε φουσκωμένα φτερά, που αυξάνουν το πλάτος του αυτοκινήτου κατά 82 χλστ. (2.089 χλστ. στο σύνολο) Επίσης, κατά 40 χλστ. αυξάνονται τα μετατρόχια εμπρός-πίσω, με στόχο τη βελτίωση της πρόσφυσης και της σταθερότητας. Η ανάρτηση βελτιστοποιήθηκε για να επιτευχθεί η ιδανική ισορροπία ανάμεσα στον απόλυτο έλεγχο και την άνεση. Έτσι, στο Ranger MS-RT περιλαμβάνει διαφορετική ρύθμιση πίσω, πιο σφιχτά αμορτισέρ εμπρός, ενώ συνολικά το ύψος είναι τώρα μειωμένο κατά 40 χλστ. Όλα αυτά εξασφαλίζουν στο νέο Ranger MS-RT πιο σπορτίφ εμφάνιση, σε συνδυασμό με μεγαλύτερη ακρίβεια και σταθερότητα στις στροφές.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέα καθίσματα με σπορ σχεδίαση, που παρέχουν βελτιωμένη άνεση και καλύτερη πλευρική στήριξη. Οι οικολογικές δερμάτινες επενδύσεις και το suede εναλλάσσονται, με τις μπλε ραφές και τα λογότυπα της MS-RT να απαντώνται στο τιμόνι, τα καθίσματα και το ταμπλό.
Το νέο pick-up της Ford Pro τροφοδοτείται από τον 3.0 V6 EcoBlue ντίζελ, με απόδοση ισχύ 240 ίππων και 600 Nm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων και το νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης e4WD, που συναντάμε και σε άλλα εκδόσεις του νέου Ranger. Η έκδοση MS-RT μπορεί να είναι πιο ασφάλτινη, αλλά αυτό δεν την εμποδίζει από το να διατηρεί την ίδια δυνατότητα μεταφοράς φορτίου (1 τόνος) και την ίδια ικανότητα ρυμούλκησης (3.500 κιλά) των υπολοίπων Ranger.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσθέσουμε το Ranger MS-RT στο χαρτοφυλάκιο της Ford Pro, προσφέροντας έτσι μια συναρπαστική εργοστασιακή επιλογή που απευθύνεται σε πελάτες οι οποίοι χρειάζονται ένα επαγγελματικό όχημα το οποίο ταυτόχρονα να αποτελεί μανιφέστο για την επιχείρησή τους» είπε ο Hans Schep, general manager της Ford Pro Europe. «Περισσότεροι πελάτες θέλουν ένα επαγγελματικό όχημα για τις εργάσιμες ημέρες, το οποίο παράλληλα θα υποστηρίζει τον τρόπο ζωής τους το Σαββατοκύριακο. Αυτό το νέο όχημα με την υπογραφή MS-RT είναι η τέλεια απάντηση».