Η Ford ανανεώνει τα Puma και Puma ST, απλοποιώντας παράλληλα τη γκάμα των κινητήρων. Ραχοκοκαλιά ούτως ή άλλως ήταν ο 1.000άρης τρικύλινδρος EcoBoost, αλλά πλέον συνιστά τον αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή τόσο ολόκληρου του lineup γενικά, όσο και του κορυφαίου ST ειδικά.
Οι αισθητικές αλλαγές του φρεσκαρισμένου Puma περιορίζονται σε ελάχιστα σημεία: λίγο διαφορετικά γραφικά στα εμπρός φανάρια και προαιρετικά τεχνολογία Matrix LED, μετατόπιση του «Μπλε Οβάλ» από το καπό στη μάσκα, επιπλέον χρώματα στην παλέτα και νέα σχέδια για τις ζάντες (17-19 ιντσών). Σαφώς εντονότερη η διαφοροποίηση στα ενδότερα, όπου το σύστημα πολυμέσων SYNC 4 εκφράζεται πλέον μέσω της νέας οθόνης των 12 ιντσών. Το νέο μόνιτορ επέβαλλε τη μετατόπιση των αεραγωγών στην κορυφή του ταμπλό προκειμένου να χωρέσει, περνώντας η ίδια στο κέντρο. Νέος και μεγαλύτερος είναι επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που αριθμεί πια 12,8 ίντσες και τοποθετείται ξέχωρα στο εκτεταμένα ανασχεδιασμένο ταμπλό. Τις αλλαγές συμπληρώνει το καινούργιο τιμόνι του ST, που είναι επίπεδο πάνω-κάτω.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, τα νέα αφορούν την ολοκληρωτική ανάληψη καθηκόντων από τον 1.0 EcoBoost. Τόσο ο 1.5λτ. ντίζελ των απλών Puma, όσο και ο 1.500άρης EcoBoost του ST, καταργούνται. Αποκλειστική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 999 κ.εκ., σε αποδόσεις 125 έως 170 ίππων και συνδυασμό με mild hybrid σύστημα παντού . Το βασικό Puma αποδίδει 125 ίππους και 210 Nm, συνεργαζόμενο είτε με 6άρι χειροκίνητο ή με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στην πρώτη περίπτωση το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,8 δλ., ενώ στη δεύτερη 0,2 δλ. ταχύτερα. Το 155άρι αιλουροειδές συνοδεύεται από 240 Nm ροπής, σε συνεργασία αποκλειστικά με αυτόματη μετάδοση και το 0-100 χλμ./ώρα στα 8,7 δλ.
Το κορυφαίο και μοναδικό πια Puma ST 1.0 EcoBoost 170 PS παράγει 170 άλογα και 250 Nm από τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,4 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα. Και εδώ μόνη επιλογή στη μετάδοση είναι το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οπότε εκτός από τον 1.5λτ. τούρμπο καταργείται και το 6άρι μηχανικό από το ST.