Η BYD διευρύνει και άλλο την γκάμα της, αυτή τη φορά με το μεσαίο χάτσμπακ Seal 06 GT, το οποίο βασίζεται μεν στο γνωστό και σε εμάς Seal sedan, όμως διαφέρει από αυτό σημαντικά εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Άλλωστε το BYD Seal 06 GT αποτελεί την έκδοση παραγωγής του BYD Ocean M Concept, που έκανε ντεμπούτο τον Απρίλιο του 2024 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνο.
Από το πρωτότυπο κράτησε τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές, όμως αφαιρέθηκαν τα έντονα σπόιλερ και αεροτομές έτσι ώστε να είναι αποδεκτό στο ευρύ αγοραστικό κοινό που απευθύνεται και να έχει μια πιο κομψή εμφάνιση. Ούτως ή άλλως το Seal 06 GT είναι αρκετά δυναμικό με κομψό τρόπο, δίχως ακρότητες από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς. Εξελίχθηκε στην αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 Evo της BYD και έχει μήκος 4.630 χλστ. (4.800 χλστ. το Seal sedan) και μεταξόνιο 2.820 χλστ. (2.920 χλστ. το Seal Sedan).
Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, όπου ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το infotainment, το τιμόνι και κάποια χειριστήρια προέρχονται από το Seal sedan. Όμως ο σχεδιασμός του ταμπλό διαφέρει, όπως ισχύει αντίστοιχα και για τα πάνελ των θυρών. Συνολικά η καμπίνα του είναι κομψή, μίνιμαλ και αποπνέει πολυτέλεια. Αναμενόμενα με τέτοιες εξωτερικές διαστάσεις οι χώροι των επιβατών θα είναι πολύ άνετοι, ενώ λόγω χάτσμπακ αμαξώματος αναμένεται πιο πρακτικό από τον 4θυρο συγγενή του.
Το BYD Seal 06 GT θα διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς και με τετρακίνηση, μέσω δύο ηλεκτροκινητήρων. Επίσημα η BYD δεν ανακοίνωσε τεχνικές λεπτομέρειες, όμως πηγές αναφέρουν ότι το δικίνητο θα έχει ισχύ 218 PS και το τετρακίνητο 422 PS. Θα χρησιμοποιεί τη φωσφορικού λιθίου σιδήρου Blade Battery με πιθανή χωρητικότητα 82,5 kWh. Δεν αποκλείεται να το δούμε να έρχεται και στην Ευρώπη, όπου ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία ολοένα μεγαλώνει και ίσως, σε χαμηλότερες τιμές από το Seal sedan.