H BYD το έχει πάρει απόφαση να γίνει η κορυφαία ηλεκτρική μάρκα στον κόσμο για πολύ καιρό, έχοντας ήδη καταφέρει να αναδειχθεί ως η καλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη. Οι Κινέζοι δεν σταματούν τις εμπορικές τους επιθέσεις, λανσάροντας καινούργια μοντέλα διαρκώς στα δημοφιλέστερα segments της αγοράς. Τελευταίο χτύπημα αποτελεί το Atto 2, που μπαίνει στα B-SUV και θέλει να σπείρει πανικό στον ανταγωνισμό με την τιμή του.
Ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ Dolphin και Atto 3 διατίθεται από τις αρχές του έτους στην Κίνα, ως Yuan Up. Πλέον ήρθε η ώρα να φέρει τα κάλλη του και στην Ευρώπη, υιοθετώντας την ονομασία «Atto» και μία μονάδα λιγότερη στο μετρητικό σύστημα, από το 3άρι της BYD. Σε σχέση με εκείνο οι γραμμές στο προφίλ είναι πιο ευθείες, ενώ περισσότερα είναι και τα crossover χαρακτηριστικά (βλέπε προστατευτικά στις πόρτες). Στο πίσω μέρος η εικόνα θυμίζει ελαφρώς GLB, τόσο ως προς τη σχετικά κάθετη κλίση του αμαξώματος όσο και της διαμόρφωσης των φωτιστικών σωμάτων. Γενικότερα, πάντως, το Atto 2 αποπνέει αέρα SUV (αρκούντως σκληροτράχηλου μάλιστα) και δείχνει μεγαλύτερο από όσο είναι (μήκος 4.310 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ., ύψος 1.657 χλστ., μεταξόνιο 2.620 χλστ.).
Στο εσωτερικό συναντάμε την καθιερωμένη -για BYD και νέο αυτοκίνητο γενικότερα- διάταξη με οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό (12,8 ιντσών εδώ), αεραγωγούς/χειριστήρια κλιματισμού από κάτω και ψηφιακό πίνακα οργάνων (8,8 ίντσες) δίπλα. Όπως σε όλα τα BYD η οθόνη του infotainment είναι περιστρεφόμενη, ενώ συγκριτικά με το Atto 3 παρατηρούμε ότι λείπουν οι κυματοειδείς γραμμές στο ταμπλό, το σπιράλ σχήμα των αεραγωγών που θυμίζουν βραχιόλια και ο «αεροπορικός» επιλογέα του κιβωτίου. Το Atto 2 εμφανίζεται ξεκάθαρα πιο απλό στην εσωτερική σχεδίαση, αφήνοντας τις ιδιαιτερότητες για το μεγαλύτερο αδελφό.
Στο τεχνικό σκέλος από την άλλη πλευρά, η εικόνα είναι γνωστή και γνώριμη. Την κίνηση του Atto 2 αναλαμβάνει o ηλεκτροκινητήρας των 174 ίππων και 290 Nm του Dolphin, σε συνδυασμό με μπαταρία 45,1 kWh. Η αυτονομία αναφέρεται στα 310 χλμ. σε μεικτό κύκλο, φτάνοντας μέχρι τα 464 χλμ. στην πόλη. Το αναλογικά χαμηλό βάρος των 1.600 κιλών έχει ευεργετικές επιπτώσεις στις επιδόσεις, όπως αποτυπώνουν τα 7,9 δλ. που απαιτούνται για το 0-100 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τις τιμές, λογικά το Atto 2 θα μπει ανάμεσα στις 19.998 ευρώ του Dolphin και τις 26.525 ευρώ του Atto 3 (αμφότερες με την κρατική επιδότηση).