Λίγες μέρες μετά το ντεμπούτο του Suzuki Swift Concept, παρουσιάστηκε η έκδοση παραγωγής της έκτης γενιάς στην Ιαπωνία. Πρακτικά πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο, με τη διαφορά ότι απουσιάζει η λέξη «Concept». Τα μεγάλα νέα αφορούν το μηχανοστάσιο, όπου συναντάμε ολοκαίνουργιο κινητήρα.
Εμφανισιακά βλέπουμε ότι ακολουθείται η οδός της εξέλιξης, αντί της επανάστασης. Τα ανασχεδιασμένα φανάρια και η νέα, μικρότερη μάσκα τραβούν τα βλέμματα εμπρός, όπως και η μετακόμιση του σήματος από τη γρίλια στον προφυλακτήρα. Το καπό εμφανίζεται πιο στρογγυλεμένο, ενώ η γραμμή που ξεκινά από τα εμπρός φτερά φτάνει μέχρι το τέλος, πίσω. Εκεί όπου τα φανάρια διαφοροποιούνται ακόμα περισσότερο σε σχέση με του σημερινού Swift, συγκριτικά με το τι συμβαίνει στα εμπρός. Η εμφανέστερη διαφορά στο προφίλ πάντως, εντοπίζεται επί των πίσω θυρών. Εκεί οι κρυφές χειρολαβές στο πλαίσιο της πόρτας αποχωρούν, για να αναλάβουν κλασικές πάνω στο πάνελ.
Όσο φρεσκαρισμένο παρουσιάζεται οπτικά, τόσο απαράλλαχτο μένει σε διαστάσεις. Οι Ιάπωνες πάνε κόντρα στη διαχρονική τακτική των σουπερμίνι, που τα θέλει να παίρνουν μπόι με κάθε νέα γενιά, καταφέρνοντας να κρατήσουν το Swift MK6 σε πανομοιότυπα επίπεδα με του MK5. Για την ακρίβεια, δε, το καινούργιο είναι ελαφρώς μικρότερο! Το Swift Concept φτάνει τα 3.860 χλστ. μήκους, την ώρα που το σημερινό Swift βρίσκεται στα 3.890 χλστ. Κατά συνέπεια η κορυφαία ευελιξία του τρέχοντος μοντέλου παραμένει, σε μια κατηγορία που οι περισσότεροι εκπρόσωποι πια ξεπερνούν τα 4 μέτρα. Ανάλογη μείωση παρατηρούμε στο πλάτος των 1.695 χλστ. (-40 χλστ.) και το ύψος (1.500 χλστ. από 1.520), ενώ το μεταξόνιο μένει σταθερό στα 2.450 χλστ.
Στο εσωτερικό συναντάμε πολύ εκτενέστερες διαφοροποιήσεις, καθώς ολόκληρο το ταμπλό αλλάζει -κι όχι μόνο αυτό, αλλά παίρνει κλίση προς τον οδηγό! Οι στρογγυλοί αεραγωγοί δίνουν τη σκυτάλη σε οριζόντιους, με μια ευμεγέθη οθόνη αφής 9 ιντσών για το infotainment από πάνω. Η διάταξη θυμίζει αρκετά εκείνη του S-Cross, αναβαθμίζοντας ολιστικά το διάκοσμο της καμπίνας. Πάμε τώρα και στα μηχανικά.
Η Suzuki αναφέρει πως κάτω από το καπό αναλαμβάνει ένας νέος 1.200άρης mild hybrid τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και παροχή ροπής από τις χαμηλές στροφές. Αυτή είναι η περιγραφή που δίνουν οι Ιάπωνες, δίχως να τη συνοδεύουν από τεχνικά χαρακτηριστικά. Ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας σε ρόλο μίζας-γεννήτριας, όπως σε όλα τα ήπια υβριδικά της Suzuki, συνδράμει το έργο του Z12E και συνεργάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT, τουλάχιστον στην ιαπωνική αγορά. Σύμφωνα με τη φίρμα από το Χαμαμάτσου ο νέος 1.2 Hybrid δεν θα είναι μόνος στη γκάμα, αλλά θα πλαισιωθεί από περισσότερους βενζινοκινητήρες, mild hybrid και μη.