Aπό τις αρχές του 2022, όταν η Subaru ανακοίνωσε την κατάργηση του WRX STI, δεν έχουμε σταματήσει να μετράμε εκδόσεις και μοντέλα με το ροζ σηματάκι, έστω κι αν δεν μιλάμε για καθαρόαιμες δημιουργίες της Subaru Tecnica International. WRX, Levorg, Legacy, BRZ, Forester, όλη η γκάμα των «Πλειάδων» έχει φορέσει το «STI» μαζί με κάποιο άλλο σήμα δίπλα του, συνήθως το «Sport». STI Sport είναι και η νέα κορυφαία έκδοση του «Ρεξ», και μάλιστα πολύ ακριβοθώρητη.
Το σήμα των ειδικών αποστολών της Subaru δεσπόζει στην κυψελοειδή μάσκα, με τον αεραγωγό του καπό να στέκει υπερήφανος από πάνω. Η επιθετική διαρρύθμιση των εισαγωγών του προφυλακτήρα ταιριάζουν ιδανικά με το προτεταμένο splitter, την ώρα που το προφίλ διακατέχεται από τις «φούστες» και τις 19άρες ζάντες της BBS (σε ελαστικά 245/35). Πίσω αναλαμβάνει ο διαχύτης και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης να φτιάξουν την εικόνα, με ένα μικρό spoiler στην άκρη της πόρτας του πορτμπαγκάζ να πλημμυρίζει το μύλο της νοσταλγίας για τις «απλώστρες» των STI. Η αλήθεια πάντως είναι πως αν είχε μια τέτοια το STI Sport, πάντα φυσικά με το κλασικό μπλε ελεκτρίκ (Offshore Blue Metallic αυτό που βλέπουμε) στο αμάξωμα και χρυσαφί ζάντες, μια χαρά θα έδειχνε σαν παραδοσιακό WRX STI.
Ανάλογα πετυχημένες πινελιές και στο εσωτερικό, όπου ο ψηφιακός πίνακας των 12,3 ιντσών πλαισιώνει την οθόνη αφής των 11,6 ιντσών και συνοδεύεται από ultra-suede καθίσματα της Recaro, ασημί ραφές και φιλέτα απομίμησης ανθρακονημάτων. Στάνταρ τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και το Drive Mode Select, που δίνει στον οδηγό 430 διαφορετικούς συνδυασμούς μεταξύ διαφόρων παραμέτρων (γκάζι, κιβώτιο, ανάρτηση κλπ).
Στα των μηχανικών μερών αντίθετα, η κατάσταση είναι ίδια με του απλού WRX S4, πάνω στο οποίο βασίζεται το STI Sport. Ο 2.4 τετρακύλινδρος τούρμπο boxer εξακολουθεί να αποδίδει 275 ίππους και 375 Nm, πάντα σε αποκλειστική συνεργασία με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Η κίνηση εννοείται πως μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και Active Torque Vectoring, ενώ το στήσιμο επωφελείται από την παρουσία παχύτερων αντιστρεπτικών και θολόμπαρας.
To πιο ιδιαίτερο γνώρισμα του STI Sport, ωστόσο, εντοπίζεται στη διαθεσιμότητα. Μόλις 500 θα βγουν αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας, με τη Subaru να επιλέγει τους τυχερούς ιδιοκτήτες μέσω κλήρωσης! Η βασική τιμή ορίζεται στα 6.237.000 γεν, που ισοδυναμούν με 39.221 ευρώ.