Καλοκαιρινός έρωτας η Aston Martin Vanquish Volante

  • aston martin vanquish volante
  • aston martin vanquish volante 02
  • aston martin vanquish volante 03
  • aston martin vanquish volante 15
  • aston martin vanquish volante 04
  • aston martin vanquish volante 05
  • aston martin vanquish volante 06
  • aston martin vanquish volante 07
  • aston martin vanquish volante 08
  • aston martin vanquish volante 09
  • aston martin vanquish volante 12
  • aston martin vanquish volante 10
  • aston martin vanquish volante 11
  • aston martin vanquish volante 14
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-03.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-04.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-05.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-06.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-07.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-08.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-09.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/aston-martin-vanquish-volante-14.jpg

Πειράζει που έχουμε καύσωνα και αναζητούμε παντού ένα air condition; Ένα κάμπριο αυτοκίνητο μπορεί να δώσει απολαύσεις το καλοκαίρι ακόμα και σε τέτοιες θερμοκρασίες, ιδίως αν πρόκειται για την ονειρική Aston Martin Vanquish Volante.

Η σχεδίαση παραμένει κατά βάση ίδια με την Coupe, σαγηνευτική, κομψότατη και δυναμική. Ειδοποιός διαφορά φυσικά από το ύψος της κορυφής του παρμπρίζ και πίσω, όπου πλέον δεν υπάρχουν μεταλλική οροφή και κολώνες. Η Volante εφοδιάζεται με ηλεκτρικά αναδιπλούμενο ύφασμα για το πάνω μέρος της, έχοντας τη δυνατότητα να ανοιγοκλείνει εντός μόλις 14 δλ. και σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Παράλληλα μπορεί να το κάνει με κόντρα άνεμο επίσης έως 50 χλμ./ώρα, αλλά και εξ αποστάσεως (φυσικά με το αυτοκίνητο σταματημένο και το κλειδί εντός 2 μέτρων). Στάνταρ η οροφή βάφεται σε μαύρο χρώμα, αλλά προαιρετικά μπορείς να επιλέξεις μεταξύ κόκκινου, μπλε ή ασημί, σε συνδυασμό με μια ατελείωτη παλέτα συνδυασμών στους χρωματισμούς αμαξώματος και καμπίνας.

Οι μηχανικοί της Aston Martin έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη διαμόρφωση της οροφής, και κυρίως τα επίπεδα μόνωσης που προσφέρει. Τόσο στο θέμα των θορύβων, όσο και στη διαχείριση των αεροδυναμικών φορτίων. Τρεις στρώσεις υφάσματος συνθέτουν το σύνολο, επιτρέποντας στη Volante να διατηρεί την τελική ταχύτητα στα ίδια επίπεδα με την Coupe, ακόμα και με την οροφή κλειστή.

Το εσωτερικό της Volante χαρακτηρίζεται από το νέο τιμόνι και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από αυτό, ενώ στην έντονα κεκλιμένη κεντρική κονσόλα συναντάμε οθόνη αφής 10,25 ιντσών, για ένα σύστημα πολυμέσων που παρέχει όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay Auto και Android Auto) συν WiFi με ταχύτητα 4G. Οι λεπτοί οριζόντιοι αεραγωγοί εντείνουν την αίσθηση του πλάτος και της ομοιογένειας, την ώρα που τα πολυάριθμα κουμπιά στην κονσόλα είναι ένα πολύ ευχάριστο διάλειμμα από τις τεράστιες οθόνες. Η στάνταρ επιλογή για το ηχοσύστημα αφορά ένα σύνολο 11 ηχείων, αλλά προαιρετικά διατίθεται ένα της Bowers & Wilkins 1.170 Watt με 15 ηχεία.

Κάτω από το καπό, αναλαμβάνει ο πανίσχυρος 5.2 V12 twinturbo. Η ισχύς του διατηρείται στους 835 ίππους και τα 1.000 Nm της κλειστής, ενώ το ίδιο ισχύει για τις επιδόσεις. Παρότι η Volante είναι σίγουρα βαρύτερη από την Coupe, λόγω ενισχύσεων στο σασί και μηχανισμού αναδίπλωσης της οροφής (δεν ανακοινώνουν βάρος οι Άγγλοι), ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική σημειώνονται σε ταυτόσημα νούμερα: 3,4 δλ. (αντί 3,3 δλ. στην κλειστή) και 344 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Όπως στην Coupe έτσι και εδώ το μπλοκέ διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ο άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα και τα δισκόφρενα 410 χλστ. εμπρός-360 χλστ με 6πίστονες-4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα.

Get it on Google Play Download on the App Store