Η Abarth μπορεί πλέον να ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν ξεχνάει τις τουρμπίνες και την αμόλυβδη. Ειδικά όταν θέλει να γιορτάσει τα 75α της γενέθλια. Σε ρόλο τούρτας το νέο 695 75° Anniversario, σε ρόλο κερασιού οι χρυσαφί λεπτομέρειες ένθεν κι εκείθεν.
To χρώμα του χρυσού πρωταγωνιστή στο αμάξωμα του επετειακού 695, καταρχάς με το φαρδύ-πλατύ «Abarth» στις πόρτες και τις πολυάκτινες 17άρες ζάντες, οι οποίες τώρα έχουν μαύρες δαγκάνες φρένων από πίσω (αντί κόκκινες κανονικά). Μια πιο προσεκτική ματιά φανερώνει την καλύτερη λεπτομέρεια του 75° Anniversario, με τη μορφή δυο διασταυρούμενων πιστονιών που αναγράφουν το χρονολογικό ορόσημο της ιταλο-αυστριακής εταιρίας. Αυτό που δεν φαίνεται, αλλά αποτελεί τη μεγαλύτερη χρυσαφί ένθεση, είναι ο τεράστιος σκορπιός που καταλαμβάνει σχεδόν όλη την επιφάνεια της οροφής!
Μάυρο-χρυσαφί το μοτίβο και στο εσωτερικό, όπου τα ανθρακονημάτινα (!) μπάκετ της Sabelt ντύνονται με δέρμα και φιλοξενούν κεντημένα τα λογότυπα τόσο της Abarth, όσο και της 75ης επετείου από την ίδρυσή της. Το βουρτσισμένο αλουμίνιο του λεβιέ δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, ενώ μπροστά από το συνοδηγό αναλαμβάνει μια χορταστική φάση alcantara. Σε γενικές γραμμές η Abarth έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο φρεσκάρισμα μιας καμπίνας, που μετράει 16 ολόκληρα χρόνια παρουσίας (το 2008 έκανε πρεμιέρα το Fiat 500)!
Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο αειθαλής 1.4 T-Jet, με απόδοση 180 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η ισχύς καταλήγει στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, επιταχύνοντας το 695 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,7 δλ. και μέχρι τα 225 χλμ./ώρα. Τιμές δεν ανακοινώνονται, αλλά όποιος θέλει ένα 695 75° Anniversario θα πρέπει να βιαστεί, καθώς η παραγωγή θα περιοριστεί στα 1.368 κομμάτια. Γιατί τόσα και όχι 1.949, που θα είχε περισσότερη βάση ως φόρος τιμής στο έτος ίδρυσης της Abarth; Απλά, προτιμήθηκε η σύνδεση με τον κυβισμό του κινητήρα (1.368 κ.εκ.).