Περίπου ένα χρόνο πριν, είχαν εμφανιστεί καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Hyundai Sonata, με έντονες σπορ διαθέσεις. Προ ολίγων εβδομάδων, εμφανίστηκε η έκδοση παραγωγής μέσω διαρροής. Τώρα, ήρθε η ώρα να δούμε επίσημα το Sonata N Line.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το Hyundai Tucson N των 290 ίππων
Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις γωνιώδεις εισαγωγές αέρα, το μαύρο χρώμα σε αυτές και τη μάσκα, αλλά και το σήμα «N-Line» προειδοποιεί για τις διαθέσεις του κορεατικού μεγαλομεσαίου. Οι 19άρες ζάντες, οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και ο ψευδο-διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, μαζί με το διακριτικό χείλος στο τελείωμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ, ολοκληρώνουν το δυναμικό πακέτο της εμφάνισης.
Διαβάστε επίσης: Νέο Hyundai i30 N και με 8άρι αυτόματο κιβώτιο
Στο εσωτερικό συναντάμε μπάκετ καθίσματα με επένδυση δέρματος-alcantara, συνοδεία σημάτων στις πλάτες και τη στεφάνη του τιμονιού, αλλά και κόκκινων ραφών, ενώ το premium ηχοσύστημα της Bose φροντίζει για τις ηχητικές απολαύσεις των επιβατών, όταν δεν «κελαηδούν» οι εξατμίσεις και το μοτέρ.
Παρά τις επίσημες φωτογραφίες, η Hyundai παραμένει κρυψίνους αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Το μόνο βέβαιο, είναι ότι την κίνηση αναλαμβάνει ο 2.5άρης T-GDI, με απόδοση 290 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. H ισχύς αυτή τοποθετεί το Sonata N Line στη δεύτερη θέση όλων των εποχών της κορεατικής φίρμας, πίσω από το Palisade 3.8 GDI V6 των 291 ίππων. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς, και το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.545 κιλά., με τη μέση κατανάλωση να ορίζεται στα 9 λίτρα/100 χλμ.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το νέο Hyundai Sonata;
Για τις επιδόσεις δεν υπάρχει ενημέρωση, ωστόσο οι Κορεάτες παίρνουν ως μέτρο σύγκρισης το όμορο Genesis G80. Το πολυτελές σεντάν αποδίδει 304 ίππους από το ίδιο μοτέρ, αλλά ζυγίζει 1.785 κιλά. Η αναλογία κιλών/ίππο στο Sonata δηλαδή, είναι καλύτερη. Το Sonata N-Line διαθέτει launch control και πρόγραμμα Sport+, που κάνει ταχύτερες τις αλλαγές (και σφίγγει την ανάρτηση). Το G80 επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ., οπότε η επιτάχυνση του σπορ Sonata θα κυμαίνεται σε ταχύτερα επίπεδα, ενδεχομένως στην περιοχή των 6 δλ. Η τελική του αναμένεται να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, όπως στο i30 N.
Δείτε ακόμα: Hyundai i30 N «300άρισε» (+video)