Μετά το εμπρός μέρος που είδαμε πριν λίγες μέρες, η Hyundai παρουσίασε επίσημα το ανανεωμένο i30 που διακρίνεται για τη δυναμική σχεδίαση, τις τεχνολογίες και το ολοκαίνουργιο μοτέρ.
Εμφανισιακά, η νέα και φαρδύτερη κυψελωτή γρίλια μετά των φώτων ημέρας LED σε σχήμα «V», αποτελούν τα σχεδιαστικά highlights του κορεατικού μικρομεσαίου. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι εντελώς ανασχεδιασμένος, διαθέτοντας περισσότερες καμπύλες και ομαλότερη ροή γραμμών. Τα σχέδια των τροχών είναι επίσης καινούργια, ενώ το μοτίβο «V» συναντάται και στα πίσω φωτιστικά σώματα δημιουργώντας μια οπτική συμμετρία με τα εμπρός.
Στο N Line o εμπρός προφυλακτήρας ξεχωρίζει για το δυναμισμό και τη διαμόρφωση των αεραγωγών, η ανάρτηση είναι χαμηλότερη και σφιχτότερη, πίσω συναντάμε ψευδοδιαχύτη και οι ζάντες κυμαίνονται μεταξύ 17 και 18 ιντσών. Ειδοποιός διαφορά η καθαρά εξάγωνη μάσκα, συγκριτικά με τη ρευστή των απλών μοντέλων.
Δείτε ακόμα: Ήρθε το Hyundai Kona Hybrid: τιμές & εξοπλισμοί
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, με την ριζικά αναβαθμισμένη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών να κεντρίζει τα βλέμματα και να δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου του συστήματος πολυμέσων, το οποίο ενσωματώνει λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay, ασύρματη φόρτιση smartphone ενώ από το καλοκαίρι θα διαθέτει και λειτουργία mirroring. Φυσικά όλα τα απαραίτητα επικουρικά συστήματα (αυτόματο φρενάρισμα, ενεργή διατήρηση λωρίδας και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα κλπ) δεν θα μπορούσαν να λείπουν.
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα, οι αλλαγές παρουσιάζονται εξίσου σημαντικές. Καταρχάς, το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διατίθεται πλέον με τον τρικύλινδρο 1.000άρη τούρμπο T-GDI των 120 ίππων, συνοδεύοντας το 6άρι χειροκίνητο. Επιπλέον, διατίθεται ήπια υβριδική έκδοση 48 Volt με τον 1.0 T-GDI και το μηχανικό κιβώτιο iMT (Intelligent Manual Transmision), που μπορεί να απομονώνει τον κινητήρα από τη μετάδοση όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι από το γκάζι, προσφέροντας δυο επίπεδα coasting: στο πρώτο ο κινητήρας παραμένει ενεργός, αλλά στο ρελαντί. Στο δεύτερο, απενεργοποιείται πλήρως. Το 7άρι DCT είναι επίσης διαθέσιμο με τον 1.0 T-GDI 48V Hybrid.
Οι υβριδικές επιλογές συνεχίζονται στα ντίζελ, με τον 1.6D 48V Hybrid των 136 ίππων του Tucson να παίρνει θέση για πρώτη φορά κάτω από το καπό του i30. Συνδυάζεται τόσο με το 6άρι iMT, όσο και με το 7άρι DCT αναλόγως ροπής: με 280 Nm το πρώτο, με 320 Nm το διπλού συμπλέκτη. Ανάλογος διαχωρισμός ισχύει και για τον κλασικό 1.600άρη ντίζελ με τα 115 άλογα: στα 280 Nm παίρνετε 6άρι χειροκίνητο, στα 300 Nm 7άρι αυτόματο.
Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών Hyundai i20 N με 200+ ίππους!
Τα ακόμα μεγαλύτερα νέα αφορούν την αντικατάσταση του 1.4 T-GDI των 140 ίππων, με ένα ολοκαίνουργιο σύνολο 1.5 λίτρων και απόδοση 160 ίππων, αλλά και 253 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt και προσφέρεται τόσο με το 6άρι iMT, όσο και με το 7άρι DCT.
Για το τέλος αφήσαμε τη βάση της γκάμας, στην οποία πλέον συναντάμε τον ατμοσφαιρικό 1.5 DPi των 110 ίππων στη θέση του 1.4 MPi των 100.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Κινητήρας | 1.5 DPi | 1.0 T-GDi | 1.0 T-GDi 48V |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.498 | 998 | 998 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 3/12 | 3/12 |
Ταχύτητες | 6 | 6/7DCT | 6iMT/7DCT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 110/6.000 | 120/6.000 | 120/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 144/3.500 | 172/1.500-4.000 | 172/1.500-4.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,3 | 11,2/11,2 | 11,2/11,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 187,0 | 196/196 | 196/196 |
Βάρος (κιλά) | 1.176 | 1.204/1.234 | 1.216/1.246 |
Κατανάλωση και CO2 δεν ανακοινώθηκαν | |||
Κινητήρας | 1.5 T-GDi 48V | 1.6 CRDi | 1.6 CRDi 48V |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.498 | 1.598 | 1.598 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 | 4/16 |
Ταχύτητες | 6iMT/7DCT | 6/7DCT | 6iMT/7DCT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 160/5.500 | 115/4.000 | 136/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 253/1.500-3.000 | 280/300/1.500-2.500 | 280/300/1.500-2.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,4/8,6 | 10,9/10,9 | 10,2/9,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 210/210 | 192/192 | 200/200 |
Βάρος (κιλά) | 1.250/1.282 | 1.313/1.343 | 1.313/1.343 |
Κατανάλωση και CO2 δεν ανακοινώθηκαν |