Η Hyundai δεν επαναπαύεται στις δάφνες του πολυβραβευμένου Ioniq 5 και το αναβαθμίζει σε καίριους τομείς, όπως αυτούς της μπαταρίας, της αυτονομίας και της τεχνολογίας.
Για το 2022 οι Κορεάτες φέρνουν στην Ευρώπη τη μεγαλύτερη συστοιχία των 77,4 kWh, που είναι ήδη διαθέσιμη σε άλλες αγορές (όπως των Η.Π.Α.). Η νέα προσθήκη στις επιλογές μπαταρίας τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, αντικαθιστώντας αυτή των 72,6 kWh. Στη βάση εξακολουθεί να βρίσκεται το σύνολο των 58,2 KWh, που συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα των 170 ίππων. Η μεγάλη μπαταρία συνδυάζεται είτε με το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ των 218 ίππων, είτε με τους δυο ηλεκτροκινητήρες της κορυφαίας έκδοσης των 306 ίππων.
Στοιχεία αυτονομίας δεν δημοσιοποιούνται για τη νέα συστοιχία των 384 στοιχείων (360 η απερχόμενη των 72,6 kWh), ωστόσο στην Αμερική –βάσει EPA (Environmental Protection Agency)- το Ioniq 5 με την ίδια μπαταρία ανακοινώνεται στα 303 μίλια (488 χλμ.). Ο κύκλος WLTP γενικότερα βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα από εκείνον της EPA, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε μεγαλύτερο νούμερο για το ευρωπαϊκό. Το σημερινό, με την μπαταρία των 72,6 kWh, φτάνει έως τα 481 χλμ. με μια φόρτιση.
Σημαντικό εργαλείο στη συμβίωση με το ηλεκτρικό από την Κορέα είναι το σύστημα προεργασίας φόρτισης, που -τρόπον τινά- «ζεσταίνει» τη μπαταρία ώστε να είναι έτοιμη για σύνδεση με φορτιστή, βελτιστοποιώντας τη διαδικασία και μειώνοντας το χρόνο αναμονής. Το εν λόγω σύστημα συνεργάζεται με το GPS και όποτε ο οδηγός θέσει ως προορισμό σημείο φόρτισης, το Ioniq 5 φροντίζει να ρυθμίσει τη θερμοκρασία της μπαταρίας ώστε να βρίσκεται στο ιδανικό, έως ότου φτάσει στον φορτιστή. Κατ’ αυτό τον τρόπο η τροφοδοσία ρεύματος γίνεται στο μέγιστο βαθμό από την αρχή, μειώνοντας τον χρόνο παραμονής στην πρίζα.
Στο μέτωπο του εξοπλισμού, οι κάμερες αντί καθρεπτών συγκαταλέγονται στα έξτρα. Τόσο οι πλαϊνοί, που μειώνουν παράλληλα την αεροδυναμική αντίσταση, όσο και ο κεντρικός μπορούν να προβάλουν εικόνα από την κυκλοφορία στα μετόπισθεν του αυτοκινήτου, ενισχύοντας τη δυνατότητα επόπτευσης από πλευράς του οδηγού και συνδράμοντας στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Προστίθενται επίσης τα Smart Frequency Dampers στην ανάρτηση, που στοχεύουν στην ενίσχυση της αμεσότητας και τη βελτίωση της άνεσης.
Το αναβαθμισμένο Ioniq 5 θα ξεκινήσει να διατίθεται στη Γηραιά Ήπειρο από το δεύτερο μισό του έτους.