Το νέο Honda Civic έρχεται με φόρα στην αγορά, αλλά παράλληλα φροντίζει να καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο και να επιβαρύνει το περιβάλλον όσο το δυνατόν λιγότερο. Οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν τα επίσημα στοιχεία επιδόσεων, κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων, με το αποκλειστικά υβριδικό μικρομεσαίο τους να εμφανίζεται κορυφαίο σε κάθε κατηγορία.
Η 11η γενιά του best seller της Honda διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου πλήρως υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης e:HEV, που συνδυάζει δυο ηλεκτροκινητήρες και έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson. Οι πρώτοι παράγουν 184 ίππους και 315 Nm, με τον 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα να δίνει από τη μεριά του 142 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 186 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Η συνολική ισχύς διαμορφώνεται στα 184 άλογα και τα 315 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός τρόχους μέσω κιβωτίου eCVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης και προσδίδοντας εξαιρετικές επιδόσεις στο βάρους 1.517-1.533 κιλών χάτσμπακ.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,8 δλ. για τη βασική έκδοση Elegance, σε 7,9 δλ. για τη Sport και σε 8,1 δλ. για την κορυφαία Advance. Οι μικρές διαφορές κατά πάσα βεβαιότητα οφείλονται στους διαφορετικούς τροχούς (215/50/R17 το Civic Elegance, 235/40/R18 τα άλλα δύο) και το ελαφρώς μεγαλύτερο βάρος των πλουσιότερων εκδόσεων, επισύροντας ανάλογες διαφοροποιήσεις και στα νούμερα της οικονομίας.
Το Civic Elegance ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης (3,9 λίτρα/100 χλμ. η χαμηλότερη, 5,9 λίτρα/100 χλμ. η υψηλότερη), την ώρα που τα Sport και Advance βρίσκονται στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. (4,4 λίτρα/100 χλμ. η χαμηλότερη, 6,2 λίτρα/100 χλμ. η υψηλότερη). Ανάλογες διαφορές υπάρχουν στις εκπομπές CO2, με το Elegance να ρυπαίνει κατά μέσο όρο με 108 γρ./χλμ. και τα Sport-Advance με 113 και 114 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Εννοείται καμία έκδοση δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας.
Το νέο Civic θα έρθει προς τα μέρη μας μετά το καλοκαίρι, στο προσεχές φθινόπωρο.