Τα kei cars είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία στην Ιαπωνία. Και το Honda N-One είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο αυτής, κάτι που το έχρισε ως το πιο εμπορικά επιτυχημένο αυτοκίνητο της εγχώριας αγοράς για το 2019.
Οι Ιάπωνες παρουσίασαν την 2η γενιά του, που έρχεται να συνεχίσει το σουξέ του προκατόχου που κρατάει από το 2012, όταν και παρουσιάστηκε πρώτη φορά. Εμφανισιακά, το νέο N-One αποτελεί εξέλιξη του απερχόμενου. Οι σχεδιαστές απέφυγαν τις πολλές παρεμβάσεις, καθώς το look του αυτοκινήτου έχει διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αποδοχή του από το κοινό. Οι αναλογίες «κουτιού» και οι εξοστρασκισμένοι τροχοί στις άκρες του αμαξώματος, μαζί με τους ελάχιστους προβόλους, χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό του λιλιπούτειου Honda. Όπως και τα μικρά φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω (κυκλικά στην πρώτη περίπτωση, παραλληλόγραμμα στη δεύτερη).
Δείτε ακόμα: «Μαμούνι» το Honda e στον τάρανδο (+video)
Το N-One διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Original, Premium και RS. Κάθε μία έχει διαφορετική μάσκα και εξοπλιστικά στοιχεία, με τις Premium και RS να διαθέτουν LED προβολείς ομίχλης στον προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου. Προφανώς η RS ξεχωρίζει και χάρις στα σήματα, αλλά και τη διχρωμία αμαξώματος-μαύρης οροφής, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι σκουρόχρωμα. Η μεγαλύτερη διαφορά, ωστόσο, κρύβεται στα μηχανικά μέρη.
Πέρα από την ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το N-One RS είναι το μοναδικό που συνδυάζει τον 3κύλινδρο κινητήρα των 658 κ.εκ. (υπερτροφοδοτούμενο στο συγκεκριμένο) με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Η Honda δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως λογικά δεν υπάρχουν μεταβολές σε σχέση με πριν, οπότε μιλάμε για 64 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm στις 2.600 σ.α.λ.. Στα N-One Original και Premium υπάρχει και ατμοσφαιρική έκδοση, με 58 ίππους στις 7.300 σ.α.λ. και 65 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Original και Premium διατίθενται αποκλειστικά με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, ενώ υπάρχει η επιλογή και συστήματος τετρακίνησης!
Διαβάστε επίσης: Ταχύτερο από Ferrari F40 το Honda Civic Type R!
Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν ανακοινώθηκαν, όμως κατά πάσα πιθανότητα δεν απέχουν από αυτές του σημερινού: 3.395 χλστ. μήκος, 2.520 χλστ. μεταξόνιο, 1.475 χλστ. πλάτος, 1.535 χλστ. ύψος.