Το Civic μπορεί να είναι το μόνο Type R στη γκάμα της Honda, όμως η επιρροή του στα υπόλοιπα μοντέλα του Ιάπωνα κατασκευαστή, το καθιστά ως πρότυπο. Το Jazz εμπνέεται από το «μεγάλο αδερφό», φοράει σήματα «RS» και δέχεται έξτρα περιποιήσεις από τη Mugen.
Οι προσθήκες του Ιάπωνα βελτιωτή μεταμορφώνουν το Jazz (ή Fit, όπως ονομάζεται εκεί) RS, που εργοστασιακά είναι αρκετά ήπιο. Κατόπιν «μακιγιάζ» από τη Mugen, όμως, φέρνει ξεκάθαρα σε αυτοκίνητο που θα μπορούσε να συνοδεύεται από τα σήματα «Type R». Το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, οι ποδιές στο πλάι, ο διαχύτης και η αεροτομή πίσω, οι 17άρες ζάντες, τα αυτοκόλλητα στις πόρτες και οι κόκκινες λεπτομέρειες σε μάσκα-προφυλακτήρες, κάνουν το Jazz RS «αγρίμι». Προαιρετικά, δε, υπάρχει ακόμα πιο έντονο body kit, με μεγαλύτερη αεροτομή και πιο επιθετικό δίδυμο διαχύτη-splitter (το κόκκινο των φωτογραφιών).
Οι Ιάπωνες δεν δίνουν στοιχεία ούτε αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. H ισχυρότερη έκδοση του Jazz στην Ιαπωνία είναι κοινή με τη μοναδική επί ευρωπαϊκού εδάφους, που αποτελείται από το υβριδικό σύστημα e:HEV (εκεί διατίθεται και με 1.300άρη 98 ίππων). Ο 1.5 i-VTEC συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες, για μια συνδυαστική απόδοση 109 ίππων και 253 Nm. Η Honda μπορεί να μη αναφέρει στοιχεία για το RS, όμως δηλώνει πως είναι ισχυρότερο από το Fit e:HEV και αποκλειστικά μπροστοκίνητο (στην Ιαπωνία διατίθεται και ως 4WD).
Το συνολικό κόστος των αξεσουάρ φτάνει στις 779.000 γεν (5.512 ευρώ), με το επιμέρους τιμολόγιο να διαμορφώνεται ως εξής: 236.500 γεν (1.676 ευρώ) για τις προσθήκες σε προφυλακτήρες-μαρσπιέ, 44.200 γεν (312 ευρώ) τα ανθρακονημάτινα καλύμματα των καθρεπτών, 73.700 γεν (523 ευρώ) για την αεροτομή (τη μεγαλύτερη), 53.900 γεν (382 ευρώ) για τις ζάντες, 24.200 γεν (171 ευρώ) τα αυτοκόλλητα, 57.200 γεν (406 ευρώ) για πατάκια και προστατευτικά παραθύρων, ενώ άλλες 91.300 γεν (647 ευρώ) κοστίζουν τα μαρσπιέ και διάφορα στοιχεία του εσωτερικού.