H Honda έχει σχεδόν έτοιμη τη νέα γενιά του Civic Type R, με το ιαπωνικό hot hatch να βρίσκεται στα τελευταία στάδια των δοκιμών. Είδαμε πρόσφατα τις πρώτες επίσημες, αλλά και καμουφλαρισμένες, φωτογραφίες του, για να μας δώσουν οι Ιάπωνες σήμερα τις αντίστοιχες από την εντός έδρας προετοιμασία του αυτοκινήτου.
Το Civic Type R FL βρέθηκε στην πίστα της Suzuka, στα πλαίσια της εξέλιξής του τόσο για την παγκόσμια παρουσία του στις αγορές, όσο και αυτήν στα σιρκουί. «Τάπερ» και «ρεκόρ» είναι έννοιες αλληλένδετες, με το σημερινό να έχει στη ζώνη του αρκετές κορυφαίες επιδόσεις για τα μπροστοκίνητα παραγωγής. Σκοπός του επόμενου δεν είναι άλλος από τη συνέχιση του σερί, με πρώτο και καλύτερο στόχο τον απόλυτο χρόνο στο Nurburgring. Δεδομένου ότι βασίζεται στο Civic 11ης γενιάς, το νέο Type R θα είναι σίγουρα ελαφρώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις, πολύ πιο άκαμπτο και ενδεχομένως ισχυρότερο.
Μέχρι στιγμής η Honda έχει επιβεβαιώσει πως θα είναι αποκλειστικά χειροκίνητο, και βενζινοκίνητο. Ο 2.0 VTEC Turbo θα διατηρηθεί κάτω από το καπό, αλλά κατά πάσα πιθανότητα με ισχύ περισσότερη των 310 ίππων και 400 Nm του σημερινού. Οι φήμες κάνουν λόγο για 320-330 άλογα, ενώ κάποια πιο «τραβηγμένα» σενάρια αναφέρουν την προοπτική μελλοντικής έκδοσης 400 ίππων, σε συνδυασμό με τετρακίνηση. Σίγουρο, ωστόσο, είναι μόνο το μπροστοκίνητο Type R που βλέπουμε, στους 310+ ίππους.
Αντιστοίχως βελτιωμένες θα είναι και οι επιδόσεις. Τα 5,8-5,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα του σημερινού αναμένεται να κατέβουν στην περιοχή των 5,5 δλ., με τυχόν πιο σκληροπυρηνική έκδοση (στα πρότυπα του σημερινού Limited Edition) να κινείται στα 5,2-5,3 δλ. και τα 280 χλμ./ώρα τελικής. Για τις λεπτομέρειες θα χρειαστεί να κάνουμε λίγο ακόμα υπομονή, καθώς το λανσάρισμα του νέου Civic Type R είναι προγραμματισμένο για το 2022, δίχως να δίδεται ακριβής ημερομηνία.