Μετά τα Polo και Tiguan ήρθε η ώρα της ανανέωσης για ολόκληρη την γκάμα του T-Roc, με τη VW να επικεντρώνεται στο αισθητικό σκέλος εκτός και την ψηφιακότητα εντός.
Το μικρό SUV από το Βόλφσμπουργκ διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες, συνοδεία εμπλουτισμένης παλέτας. Τα εμπρός φανάρια φιλοξενούν πλέον τους προβολείς ομίχλης και προαιρετικά διατίθενται με τεχνολογία Matrix, ενώ πίσω συναντάμε νέα γραφικά στα LED. Ειδοποιός διαφορά, βέβαια, είναι η φωτιζόμενη μπάρα που ενώνει τα εμπρός φώτα και πλαισιώνει το σήμα, σε μια τεχνοτροπία που ξεκίνησε από το Golf και επεκτείνεται ολούθε στην γκάμα της VW. Ωστόσο, προσφέρεται μόνο στις πλουσιότερες εκδόσεις και τους Matrix προβολείς.
Στο εσωτερικό αντίθετα, οι σχεδιαστές κατέβαλλαν ξεκάθαρα περισσότερη προσπάθεια. Η νέα διάταξη του ταμπλό, με τη μεγάλη οθόνη των 9,2 ιντσών (6,5 ή 8 οι χαμηλότερες εκδόσεις) στην κορυφή του και τους αεραγωγούς κάτω από αυτή, δεσπόζει. Οι λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων MIB3 ελέγχονται από τη νέα οθόνη, προσφέροντας τις κλασικές επιλογές Apple CarPlay και Android Auto, ενώ πλέον αφής είναι και τα χειριστήρια του κλιματισμού, αντικαθιστώντας τα περιστροφικά του απερχόμενου T-Roc. Τέλος, στο στάνταρ εξοπλισμό όλων εκδόσεων περιλαμβάνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Κάτω από το καπό αναλαμβάνουν οι συνήθεις ύποπτοι. Ο τρικύλινδρος τούρμπο 1.0 TSI των 110 ίππων ανοίγει τη γκάμα, ακολουθούμενος από τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων και τον 2.0 TSI των 190 ίππων. Ο τελευταίος προσφέρεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG και σύστημα τετρακίνησης 4Motion, τη στιγμή που οι δυο μικρότεροι TSI συνδυάζονται με κίνηση μπροστά και προσφέρουν την επιλογή 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Οι ντίζελ συνεχίζουν κανονικά, με τη μορφή του 2.0 TDI σε δυο εκδοχές: 115 και 150 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε αποκλειστικά κίνηση μπροστά, ενώ στον 150άρη προσφέρεται σύστημα τετρακίνησης.
Το κορυφαίο T-Roc διατηρεί τον 2.0 TSI στα 300 άλογα και τα 400 Nm, συνεργαζόμενος αποκλειστικά με το δίδυμο DSG7-4Motion. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,9 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Το ιδιαίτερο Cabriolet επίσης συνεχίζει, αποτελώντας το μοναδικό κάμπριο της VW. Την κίνηση του αναλαμβάνουν οι 1.0 και 1.5 TSI, τροφοδοτώντας μόνο τους εμπρός τροχούς και συνεργαζόμενοι είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.