Το Ford Ranger είναι το pick-up με την πληρέστερη γκάμα εκδόσεων στην ελληνική αγορά, τόσο σε σχέση με τους τύπους αμαξώματος που διατίθεται, όσο και με τους προηγμένους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης που το κινούν. Με πιο απλά λόγια, για κάθε οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη, υπάρχει πάντοτε διαθέσιμο το κατάλληλο Ranger! Επιπρόσθετα, ο πρωταθλητής βαρέων βαρών της Ford στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, ο οποίος πριν λίγους μήνες απέσπασε το βραβείο «International Pick-Up 2024», είναι διαθέσιμος στη χώρα μας σε ένα πλήθος εξοπλιστικών εκδόσεων (XL, XLT, Limited, Wildtrak, Wildtrak X, Platinum και Raptor), όλες με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ώστε όλοι οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εύκολα το Ranger που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
Βασισμένη τόσο στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up οχήματα, όσο και στη βαθιά γνώση της όσον αφορά τις ανάγκες των κατόχων των αυτοκινήτων της συγκεκριμένης κατηγορίας, η Ford προσφέρει σήμερα το νέο Ranger σε τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος. Συγκεκριμένα, η έκδοση Regular Cab του νέου Ranger απευθύνεται στους επαγγελματίες οδηγούς που απαιτούν για την εργασία τους τον μέγιστο δυνατό χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος, ο οποίος έχει μήκος 2.332 χλστ. (στο δάπεδο, χωρίς επένδυση). Για εκείνους που οι απαιτήσεις μεταφοράς επιβατών διαδραματίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο, αναλαμβάνει η έκδοση Rap Cab, με επιμηκυμένο μήκος καμπίνας, επίσης σε 2θυρο αμάξωμα και μήκος χώρου φόρτωσης που διαμορφώνεται στα 1.862 χλστ.. H τρίτη στη σειρά επιλογή αμαξώματος στη γκάμα του κορυφαίου pick-up μοντέλου, με τέσσερις πόρτες και ακόμα πιο ευρύχωρη καμπίνα, είναι η Double Cab, η οποία εξασφαλίζει έναν χώρο φόρτωσης μήκους 1.564 χλστ.
Όποια έκδοση του νέου Ranger κι αν επιλεγεί πάντως, η ποιότητα κατασκευής, η ευρυχωρία και η κορυφαία συνδεσιμότητα είναι εξασφαλισμένες. Η οθόνη αφής στην των 10,1 ή 12 ιντσών, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων SYNC 4, διαμορφώνουν μια από τις πιο ψηφιακές καμπίνες της κατηγορίας. Από κοντά και το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, που επιτρέπει τη σύνδεση του FordPass App με το αυτοκίνητο και τον εξ αποστάσεως έλεγχο διαφόρων λειτουργιών (εκκίνηση κινητήρα, ενεργοποίηση κλιματισμού κλπ) μέσω smartphone. Εννοείται πως από ένα 5άστερο του Euro NCAP δεν λείπει η πλήρης ασπίδα των συστημάτων ασφαλείας, όπως η διατήρηση λωρίδας, το ενεργό cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα και η αναγνώριση σήμανσης/τυφλών σημείων.
Εκτός από τους τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος και την πλούσια παλέτα εξοπλιστικών εκδόσεων, το Ford Ranger προσφέρει και μια ευρύτατη γκάμα συνδυασμών κινητήρων-συστημάτων μετάδοσης. Την αρχή κάνει ο 2.0λιτρος ντίζελ EcoBlue των 170 ίππων και 405 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης. Στη συνέχεια έχουμε τη διπλά υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του, με 205 ίππους και 500 Nm, ενώ ακολουθεί ο 3.0λτ. EcoBlue V6 των 240 ίππων και 600 Nm. Στην κορυφή συναντάμε τις δυο εκδόσεις του Raptor, με κινητήρες πετρελαίου αλλά και βενζίνης. Στην πρώτη περίπτωση ο 2.0λτ. EcoBlue παράγει 210 ίππους, ενώ ο πανίσχυρος βενζινοκινητήρας 3.0 EcoBoost V6 φτάνει τα 292 άλογα.
Όλες οι εκδόσεις κινητήρων -πλην της βασικής- εξοπλίζονται με 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο κι ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν αστραπιαία την απαιτούμενη δύναμη έλξης ακόμα και στις πιο ακραίες εδαφικές συνθήκες. Το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη on-demand ροπή, που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.