Η Ford ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ντίζελ εκδόσεων του νέου Ranger, με την κορυφαία να επισκιάζει άνετα το σημερινό Raptor και διαθέτει ένα από τα ισχυρότερα μοτέρ που έχουν τοποθετηθεί σε Ranger.
Η πετρελαιοκίνητη γκάμα του εξαιρετικά επιτυχημένου pick up ανοίγει με έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο, απόδοσης 170 ίππων και 405 Nm ροπής. Ο ίδιος κινητήρας, σε twinturbo εκτέλεση, παράγει 210 ίππους και 500 Nm – περίπου όσα το σημερινό Raptor, δηλαδή (213 άλογα, ίδια ροπή). Αναλόγως έκδοσης, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει τα 1.327 κιλά και η δυνατότητα ρυμούλκησης τους 3,5 τόνους.
Η κορυφή των ντίζελ Ranger ανήκει στον νέο 3.0 V6 twinturbo, που παράγει 250 ίππους και 600 Nm ροπής. Ο ισχυρότερος κινητήρας -όπως και οι υπόλοιποι πετρελαιοκινητήρες- συνδυάζεται αποκλειστικά με το 10άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, που προσφέρει κοντές σχέσεις πληθώρα επιλογών παραμετροποίησης μέσα από τα 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Τα τελευταία επιδρούν τόσο στα χαρακτηριστικά του συστήματος 4WD, όσο και του κιβωτίου/γκαζιού.
Παρόμοια στοιχεία απόδοσης θα πρέπει να περιμένουμε και για το νέο VW Amarok, καθότι τα δυο μοντέλα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα T6. Οι ενδιαφερόμενοι για το νέο Ranger, πάντως, θα πρέπει να κάνουν ακόμα αρκετή υπομονή, αφού οι παραγγελίες θα ανοίξουν στην Ευρώπη στα τέλη του 2022, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.