Η ιταλική μάρκα παρουσίασε προ ολίγου το νέο της plug-in hybrid supercar, την Ferrari 296 GTB, η ισχύς της οποίας αγγίζει τους 830 ίππους!
Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, η Ferrari έφερε στο προσκήνιο ένα μοντέλο με 6κύλινδρο κινητήρα, το οποίο παίρνει το όνομά του από τον κυβισμό του κινητήρα του (2,9 λίτρα) και τον αριθμό των κυλίνδρων του (6). Ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της Ferrari που φέρει το σήμα με το «όρθιο αλογάκι» που έχει 6κύλινδρο μοτέρ, μιας και η Dino είχε το δικό της λογότυπο. Ο ισχυρός κινητήρας των 2,9 λίτρων συνεργάζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, με τη συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 830 ίππους και η ροπή τα 740 Nm. Πιο συγκεκριμένα η δύναμη από τον βενζινοκινητήρα ανέρχεται στα 663 άλογα, ενώ η υποβοήθηση από το ηλεκτρομοτέρ αγγίζει τους 166 ίππους.
Μάλιστα η Ferrari 296 GTB σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρει την μεγαλύτερη ισχύ από τον εν λόγω κυβισμό, με την αναλογία ίππων/ λίτρο να είναι στα 221 άλογα. Με αυτά τα νούμερα ισχύος και ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,9 δλ., ίδιος χρόνος με την F8 Tributo. Η επιτάχυνση μέχρι τα 200 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 7,3 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα μέσω του 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη όμοιο με αυτό που έχει «φορεθεί» στην SF90 Stradale, στη Roma, αλλά και στη Portofino M. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,45 kWh κι έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 25 χιλιόμετρα.
Για την καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά, οι μηχανικοί της Ferrari έχουν τοποθετήσει μαγνητικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αλλά και fly-by-wire φρένα, με το μεταξόνιο να είναι μειωμένο κατά 50 χλστ., κίνηση που συνδυαστικά με το χαμηλό σχετικά βάρος των 1.470 κιλών προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά ειδικά στις κλειστές στροφές. Το αρκετά σοφιστικέ λογισμικό του traction control λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες του πλαισίου, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να εκτιμήσει το ποσοστό της πρόσφυσης που φτάνει στον πίσω άξονα. Έτσι παρέχει την απαιτούμενη βοήθεια για να διατηρήσει μια ελεγχόμενη πλαιγιολίσθηση και να χαρίσει μεγάλα χαμόγελα στον οδηγό της. Για μια πιο έντονη εμπειρία οδήγησης, η Ferrari προσφέρει το προαιρετικό πακέτο Assetto Fiorano το οποίο προσθέτει μια σειρά από επενδύσεις carbon στο εσωτερικό, σκληρότερα αμορτισέρ που προέρχονται από τους αγώνες GT, με το βάρος να είναι μειωμένο κατά 12 κιλά!
Σε ότι αφορά την καμπίνα, εκεί η 296 GTB έχει κοινά χαρακτηριστικά με την SF90 Stradale! Έτσι βλέπουμε διακόπτες αφής και στάνταρ την οθόνη στην πλευρά του συνεπιβάτη. Ο έλεγχος του συστήματος πρόωσης και η επιλογή των οδηγικών προφίλ γίνεται από το γνωστό E-Manettino από το τιμόνι.