Το 90% της γκάμας απαρτίζεται από υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ. Η ναυαρχίδα είναι και τούρμπο, και plug-in υβριδική. Το πρώτο SUV στην Ιστορία της είναι προ των πυλών, όπως και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο. Αλίμονο, όμως, αν η Ferrari ξέχναγε την κληρονομιά της. Η 812 VS συνιστά τη διαπεραστική σειρήνα υπενθύμισης.
Η κορυφαία μορφή της Superfast αποτελεί μια ωδή στην ατμόσφαιρα. Σίγουρα, η εμφάνιση επίσης κόβει την ανάσα. Ο εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει μεγαλύτερο άνοιγμα και splitter, ενώ υπάρχουν και μορφοποιητές αέρα για τη βέλτιστη ροή του στα φρένα και το πάτωμα. Οι πλαϊνές ποδιές είναι φαρδύτερες, ενώ πίσω συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές. Ο προφυλακτήρας είναι εντελώς νέος και φιλοξενεί δυο μεγάλες αεραγωγούς, συν άλλους δυο μικρότερους στο προφίλ – όλοι για την αύξηση της κάθετης δύναμης και την ψύξη των μηχανικών μερών (κιβώτιο, διαφορικό). Ο διαχύτης είναι αγωνιστικού τύπου και έχει ακροβολίσει τις απολήξεις της εξάτμισης, προκειμένου να μην αλλοιώνεται η ροή του αέρα. Στο ίδιο μοτίβο και το κάλυμμα στη θέση του πίσω παρμπρίζ, που αποτελείται από αλουμίνιο και ανθρακόνημα.
Η ουσία της 812 Versione Speciale, όπως είναι η κωδική της ονομασία, κρύβεται κάτω από το καπό. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.496 κ.εκ. αποδίδει πλέον 830 ίππους, από 800 της απλής Superfast, όμως τα συνταρακτικά νέα αφορούν το όριο περιστροφής. Ο κόφτης επεμβαίνει 1.000 σ.α.λ. αργότερα, αφήνοντας τον κινητήρα να ουρλιάζει στις 9.500 σ.α.λ.! Με αυτές τις δυο επιδόσεις η VS γίνεται τόσο η ισχυρότερη, όσο και η πιο πολύστροφη ατμοσφαιρική Ferrari παραγωγής όλων των εποχών (η LaFerrari ήταν υβριδική)! Οι Ιταλοί δεν ανακοίνωσαν περαιτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά, κρατώντας τα για το ντεμπούτο της 5ης Μαΐου. Δεδομένα, πάντως, η κορυφαία 812 θα είναι ελαφρύτερη και ταχύτερη από την 812 Superfast (1.525 κιλά, 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., τελική 340 χλμ./ώρα).