H Ferrari δημιούργησε ένα ακόμη ξεχωριστό έργο τέχνης, το οποίο αν και δεν του φαίνεται σε καμιά περίπτωση, βασίζεται στην ιδιόμορφη τετραθέσια GTC4Lusso. Εντούτοις, η νέα BR20 εκτός της διαφορετικής της εμφάνισης έχει τύχει κάθε προσοχής στο εσωτερικό, ώστε να θυμίζει τα θρυλικά ιστορικά μοντέλα της εταιρείας από τις δεκαετίες του 50’ και του 60’.
Το νέο αυτοκίνητο είναι coupe, όπως φαίνεται φυσικά και από τις φωτογραφίες και ουδεμία σχέση έχει με τη GTC4 Lusso, η οποία διαθέτει μια σιλουέτα που «ξενίζει». Η BR20 είναι πραγματική Ferrari και το δείχνει. Για να πάρει τη μορφή που έχει, οι πηγές λένε πως συνδυάστηκαν σχεδιαστικά στοιχεία, τόσο από την 330 GTC Speciale του 1967, όσο και από την 599 GTΒ του 2006.
Η αεροδυναμική της Ferrari BR20 είναι βελτιωμένη, τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα χαμηλότερα, ενώ η μάσκα και ο προφυλακτήρας που διαθέτουν λεπτομέρειες από ανθρακόνημα είναι ανασχεδιασμένοι. Επίσης, στο ιδιαίτερα μακρύ καπό υπάρχουν τεράστιοι αεραγωγοί για να ψύχουν επαρκώς, το… «θηρίο» που κρύβεται από κάτω. Περνώντας στο πλάι και προς τα πίσω, παρατηρούμε τους ανθρακονημάτινους μαρσπιέδες, τις μοναδικές 20άρες ζάντες αλουμινίου και τον πελώριο διαχύτη. Στο εσωτερικό, η προσοχή πέφτει στα μοναδικά σπορ καθίσματα και το πανέμορφο ταμπλό σε καφέ χρώμα. Παρατηρούμε ακόμη την απουσία των πίσω θέσεων, έτσι ώστε να υπάρχει ικανοποιητικός χώρος για τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού.
Ο κινητήρας που εξοπλίζει τη μία και μοναδική Ferrari BR20 προέρχεται αυτούσιος, από την GTC4Lusso. Είναι ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.3 λίτρων με την ισχύ των 681 ίππων και των 697 Nm ροπής. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί οι επιδόσεις, αναμένεται να κινούνται στα επίπεδα των 3,4 δευτερολέπτων για το 0-100 χλμ./ώρα με τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα. Η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός ιδιαίτερου συστήματος τετρακίνησης.
Οι Ιταλοί δεν μας έχουν πει έως τώρα το κόστος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο ιδιοκτήτης χρεώθηκε τις εργατώρες του σχεδιαστή, τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν για την εξέλιξή του (τα τρία ήταν πραγματικά) και το κόστος της παραγωγής. Σίγουρα δεν θα ήταν και λίγα. Υπολογίζουμε, κάποιες δεκάδες… εκατομμύρια.