H Daihatsu είναι άμεσα συνυφασμένη με τα μικρά, οικονομικά και πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα (π.χ. Cuore, Sirion και Copen), καθώς και με το σκληροτράχηλο Terios. Παλαιότερα ήταν δημοφιλής με το Charade, είχε διεισδύσει και στα σεντάν με το Applause, ενώ στα 4×4 κυριαρχούσε με το Feroza ή Rocky. Ωστόσο, στις 31 Ιανουαρίου του 2013 σταμάτησε να πουλάει αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Στην Ιαπωνία όμως και σε ασιατικές χώρες παραμένει πολύ λαοφιλής και προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από μικρά μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται και το νέο Rocky, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε στα τέλη του 2019, παράλληλα με το δίδυμο αδελφάκι του, το Toyota Raize.
Το νέο Rocky θα μπορούσε να αποτελεί το διάδοχο του Terios, ενώ πιθανότατα τώρα που έχουν κυριαρχήσει τα B-SUV θα είχε κάνει μεγάλη επιτυχία και στην Ευρώπη. Το ελκυστικό σχεδιαστικά του αμάξωμα με το περιπετειώδες ύφος χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εξαγωνική μάσκα και τις αρκετές γωνίες. Με μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.620 χλστ., μεταξόνιο 2.525 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 185 χλστ., διαφέρει ελάχιστα από το τελευταίο Terios (4.065×1.695×1.705 και 2.580 χλστ. αντίστοιχα).
Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, με το σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και τις αρκετές ακμές, όπως και στο αμάξωμα. Έμφαση έχει δώσει η Daihatsu στην πρακτικότητα και στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (έως 449 λτ. με τη θήκη κάτω από το δάπεδο).
Για την κίνηση του νέου Terios υπάρχουν τρεις επιλογές. Τo 4WD εφοδιάζεται με 3κύλινδρο 1.000άρι turbo μοτέρ, απόδοσης 98 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 140 Νm στις 2.400-4.000 σ.α.λ. Το 2WD με το αρχικό 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 1.2 λτ. έχει ισχύ 87 PS στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 113 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Το υβριδικό 1.200άρι esmart Hybrid φτάνει συνδυαστικά τους 106 ίππους και τα 170 Nm ροπής, εκ των οποίων τα 82 άλογα και 105 Nm προέρχονται από το βενζινοκινητήρα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν και τα δύο πρωτότυπα που παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, όπως είναι το Premium (με τη μπλε οροφή) και το πιο εκτός δρόμου Crossfield.
Από πλευράς τιμών, το υβριδικό κοστίζει από 2.347.000 γεν (σημερινή ισοτιμία 18.170 ευρώ), το απλό 2WD από 2.116.000 γεν (16.381 ευρώ) και 4WD από 2.318.200 γεν (17.946 ευρώ).