Με την έλευση του Jogger, η Dacia ενισχύει και άλλο την γκάμα της έπειτα από την παρουσίαση του νέου Sandero και του ανανεωμένου Duster. Το 7θέσιο Dacia Jogger είναι ο άξιος αντικαταστάτης του Logan MCV.
Η Dacia δεν αστειεύεται και δείχνει τη δύναμη της στο αγοραστικό κοινό, παρουσιάζοντας τα νέα κι αξιόλογα μοντέλα της. Αυτή τη σειρά η εταιρεία παρουσίασε το Jogger, ένα crossover μοντέλο 7 θέσεων, που τοποθετείται πάνω από το Duster. Το νέο Dacia Jogger πατάει στην γνωστή πλέον πλατφόρμα CMF-B, με το μήκος του αμαξώματος να αγγίζει τα 4.546 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι σεβαστή φτάνοντας τα 200 χλστ.! Εξίσου πληθωρικό είναι και το μεταξόνιο των 2.897 χλστ., προεξοφλώντας τους άνετους χώρους επιβατών. Και επειδή τα νούμερα δεν λένε ψέματα, όλοι οι επιβαίνοντες έχουν άπλετους χώρους, με το διαθέσιμο αέρα για το κεφάλι στην εμπρόσθια σειρά να είναι 923 χλστ., για την 2η σειρά βρίσκεται στα 910 χλστ., ενώ τα άτομα που κάθονται στην τρίτη σειρά έχουν στη διάθεσή τους 855 χλστ.! Εξίσου άνετος είναι κι ο χώρος αποσκευών ο οποίος σαφώς μεταβάλλεται ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων. Έτσι στην 5θέσια διάταξη της καμπίνας η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ είναι στα 708 λίτρα, ενώ στην 7θέσια διάταξη το νούμερο μικραίνει και αγγίζει τα 160 λίτρα. Αν τώρα διπλώσετε την 3η σειρά καθισμάτων, έχετε στη διάθεσή σας 565 λίτρα, ενώ με τις δυο σειρές διπλωμένες έχετε χώρο για μια μικρή μετακόμιση, αφού θα έχετε στη διάθεσή σας 1.819 λίτρα. Μάλιστα σύμφωνα με την Dacia η μεσαία σειρά καθισμάτων επιτρέπει 60 διαφορετικές επιλογές διαμόρφωσης, ενδεικτικό του πρακτικού χαρακτήρα που έχει το Jogger!
Στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης το Jogger ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια στο εμπρόσθιο τμήμα, μαζί με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τα κλασικά Υ LED ημέρας να διακρίνονται μέσα τους. Στο πίσω μέρος τα κάθετα τοποθετημένα φανάρια ενισχύουν την αίσθηση του αυξημένου πλάτους του αυτοκινήτου. Πολύ καλό είναι και το σύστημα για τις ρυθμιζόμενες ράγες οροφής, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να φορτώσει κάθε είδους αντικείμενο χωρίς να ταλαιπωρηθεί. Η καμπίνα τώρα, πέρα από άνετη όπως σας περιγράψαμε και παραπάνω, είναι και ποιοτική, φέροντας την απαραίτητη τεχνολογία. Έτσι συναντάμε το γνώριμο σύστημα πολυμέσων Media Control στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας με την οθόνη αφής των 8 ιντσών, που ενσωματώνει και σύστημα πλοήγησης και είναι συμβατή με τα πρωτόκολλα επικοινωνίας Android Auto & Apple Car Play. Σύμφωνα με τη Dacia η πρακτικότητα είναι αυξημένη χάρη στις άφθονες θήκες για τα καθημερινά αντικείμενα, με τη συνολική τους χωρητικότητα να αγγίζει τα 24 λίτρα. Τέλος η Dacia έχει προικίσει το Jogger και με πλήθος συστημάτων ασφαλείας, όπως σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης, Blind Sport Warning, Park Assist, cruise control και εξοπλίζεται επίσης με 6 αερόσακους.
Το Dacia Jogger θα είναι διαθέσιμο με τους νέους 3κύλινδρους turbo κινητήρες βενζίνης 1.0 λτ. TCe 110 και το διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) ECO-G 100. O αλουμινένιος και με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων 1.0 TCe με τους 110 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. (μέγιστη 200 Nm στις 2.900 σ.α.λ.) συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Περισσότερη οικονομία θα προσφέρει ο γνωστός 1.0 TCe LPG με τους 100 ίππους, καθώς καταναλώνει 7,6 λτ./100 χλμ. LPG (121 γρ./χλμ. CO2), προσφέροντας παράλληλα μέγιστη αυτονομία 1.000 χλμ., χάρη στις δύο δεξαμενές καυσίμου: Μία 40 λτ. για το LPG που είναι τοποθετημένη στη θέση της ρεζέρβας και μία 50 λτ. για τη βενζίνη.
To 2023 θα προστεθεί και υβριδικό μηχανικό σύνολο, αποτελούμενο από ένα 1.600άρη βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια) και ένα πολύδισκο συμπλέκτη. Σε συνδυασμό με την ανάκτηση ενέργειας πέδησης και τις αυτοφορτιζόμενες μπαταρίες των 1,2 kWh, το Jogger θα είναι σε θέση να διανύει πολλά χιλιόμετρα στην πόλη με την ηλεκτρική ενέργεια, εξοικονομώντας έως και 40% καύσιμο.