Η Dacia παρουσίασε το 5ετές πλάνο της, που θα περιλαμβάνει πολλή Lada και νέες τεχνολογίες, αλλά και ολοκαίνουργια μοντέλα. Ένα από αυτά, είναι το Bigster.
Το πρωτότυπο μοντέλο με την φουτουριστική και σκληροπυρηνική σχεδίαση, θα πάρει θέση στο νευραλγικό C-Segment των SUV και πάνω από το Duster. Το μήκος του φτάνει τα 4,6 μέτρα, καθιστώντας το σχεδόν 30 εκατοστά μεγαλύτερο του ρουμανικού best seller (4,34 μέτρα). Όπως φαίνεται στη μάσκα και τα σκαλοπάτια, ενσωματώνει το νέο σήμα της Dacia – δείγμα του πόσο σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει στις μελλοντικές της εξελίξεις.
Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B και σύμφωνα με τους Γάλλους, ενώ θα υποστηρίζει υβριδικά σύνολα και εναλλακτικούς τύπους καυσίμου, όπως LPG και CNG. Από πλευράς ιεραρχίας, θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας και θα παρουσιαστεί δεύτερο, από μια τριάδα νέων μοντέλων που ετοιμάζει η Dacia μέχρι το 2025. Το πρώτο θα έρθει του χρόνου και το τελευταίο το 2024, ενώ για φέτος οι Ρουμάνοι εξαπολύουν δριμεία επίθεση με τα νέα Sandero, Logan και το Spring, που θέλει να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή για όλους.
Η πλατφόρμα CMF-B θα γίνει το επίκεντρο της Dacia, αλλά και της Lada, με τις δυο εταιρίες να μειώνουν τα κόστη εξέλιξης λόγω της μείωσης τόσο των αναγκαίων πατωμάτων (σε 1 από 4 συνολικά σήμερα), όσο και των τύπων αμαξωμάτων (στόχος είναι να μειωθούν στους 11, από 18 σήμερα και για τις δύο).