Η Citroen διευρύνει τους διεθνείς ορίζοντές της με την παρουσίαση του νέου C3, ενός ευέλικτου μικρού αυτοκινήτου, που συνδυάζει στοιχεία από τα κλασικά χάτσμπακ, αλλά και από τα SUV/Crossover. Το καινούργιο αυτό μοντέλο θα επιτρέψει στη γαλλική μάρκα να επεκταθεί στην Ινδία και να εδραιώσει την παρουσία της στη Νότια Αμερική (ειδικά στη Βραζιλία και Αργεντινή), όπου θα λανσαριστεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Το μήκους 3,98 μ. αμάξωμά του (είναι κάτω από 4 μ. για να έχει χαμηλότερη φορολογία στην Ινδία) και με μεταξόνιο 2,54 μ. θυμίζει αρκετά στο εμπρός και πίσω άκρο του το ευρωπαϊκό C3, με πινελιές από το C3 Aircross. Παράλληλα, τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος φροντίζουν για να περνά πιο άνετα από κακοτράχαλα οδοστρώματα, αλλά και χωματόδρομους. Ειδικά στην Ινδία με τα 5,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα δρόμων (το δεύτερο μεγαλύτερο οδικό δίκτυο στον κόσμο), το 40% είναι δεν είναι ασφαλτοστρωμένο.
Σύμφωνα με την Citroen, το C3 (για την Ινδία και Ν. Αμερική) παρέχει άνετους χώρους στο εσωτερικό του και ένα αρκετά ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 315 λίτρων. Παράλληλα, το οριζόντιας διάταξης ταμπλό ενισχύει το αίσθημα της ευρυχωρίας, ενώ τα αναπαυτικά καθίσματα και οι πολλοί αποθηκευτικοί χώρου αυξάνουν την πρακτικότητα. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 10 ιντσών με τις διάφορες λειτουργίες και σύνδεση με κινητό τηλέφωνο, καθώς και θύρες USB.
Η Citroen άνοιξε πρόσφατα στην Ινδία το υπερσύγχρονο εργοστάσιο στο Τσενάι, με ετήσια ικανότητα παραγωγής 100.000 οχημάτων. Οι χώρες της Λατινικής Αμερικής θα υποδεχτούν επίσης το νέο C3, συμπεριλαμβανομένης της Χιλής, της Κολομβίας, της Ουρουγουάης, του Περού και του Ισημερινού.
Σχετικά με τους κινητήρες ή άλλα τεχνικά στοιχεία του νέου C3, η Citroen δεν έκανε καμία ανακοίνωση.