Η Chevrolet μπορεί να μην αντιπροσωπεύεται πια στην Ευρώπη, όμως μέχρι πριν λίγα χρόνια τα μοντέλα της ήταν από τα πιο εμπορικά της Γηραιάς Ηπείρου. Το Spark χρίστηκε ως ο ιδανικός διάδοχος του Matiz και όντας ριζικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, το αμερικανο-κορεατικό σουπερμίνι σημείωσε αξιοσημείωτη επιτυχία από το 2009 μέχρι το 2015.
Το Spark συνεχίζει κανονικά την καριέρα του σε άλλες αγορές, με το επίκεντρο να βρίσκεται στην εγχώρια. Η 4η γενιά του μόλις υποβλήθηκε στο δεύτερο facelift, που έχει πολύ μικρές διαφορές από αυτό του 2019. Για την ακρίβεια, οι εξωτερικές διαφορές εντοπίζονται σε δυο νέα χρώματα (Cayenne Orange και το Mystic Blue των φωτογραφιών) και κάποιες μικροαλλαγές στα χρωμιωμένα μέρη της μάσκας και του προφυλακτήρα.
Δείτε ακόμα: Μοσχοπουλάει με τέτοια τιμή το νέο Hyundai Accent
Εντός υπάρχει περισσότερο «ζουμί», με νέα οθόνη αφής 7 ιντσών και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων, που διαθέτει πλέον Android Auto και Apple CarPlay. To μήκος φτάνει τα 3.636 χλστ., το πλάτος τα 1.595 χλστ., το ύψος τα 1.483 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.385 χλστ. – διαστάσεις που είναι πολύ κοντά σε αυτές του Spark που έχουμε στους δρόμους μας (3.640 χλστ. μήκος, 1.597 χλστ. πλάτος, 1.549 χλστ. ύψος, 2.375 χλστ.).
Ο μοναδικός διαθέσιμος κινητήρας είναι ο 16βάλβιδος ατμοσφαιρικός 1.400άρης, με απόδοση 99 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 127 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (το ίδιο μοτέρ που είχαν τα Lacetti και Sonic). Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο ή κιβώτιο CVT, εξασφαλίζοντας μέση τιμή κατανάλωσης 8,1 και 7,8 λίτρων/100 χλμ. αντίστοιχα. Το μεγαλύτερο ατού του Spark ,βέβαια, δεν είναι η ποικιλία στην γκάμα, αλλά η τιμή.
Διαβάστε επίσης: Θυμάστε την εξευτελιστική τιμή του Chevrolet Matiz;
Στις Η.Π.Α. ξεκινά από τις 13.400 δολάρια, δηλαδή κάτω από τις 11.000 ευρώ (10.949)! Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης έχει κάποιες ελλείψεις, που δεν συνηθίζονται σε αυτοκίνητο του 2020-21 (τηλεχειρισμό στο κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα, ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι), αλλά διαθέτει σύστημα πολυμέσων, κάμερα οπισθοπορείας και 10 αερόσακους. Συν την υπερήφανη ταμπέλα του φθηνότερου νέου μοντέλου της Αμερικής! Η αμέσως επόμενη έκδοση 1LT είναι η ιδανική επιλογή, συμπληρώνοντας τα κενά στον εξοπλισμό της LS και προσθέτοντας 15άρες ζάντες αλουμινίου και keyless entry, αντί 15.300 δολαρίων (12.491 ευρώ). Η κορυφαία 2LT, που βλέπουμε στις φώτο, κοστολογείται στις 16.800 δολάρια (13.717 ευρώ