Μετά την παρουσίαση της νέας -και για πρώτη φορά κεντρομήχανης- Corvette, φυσικό επακόλουθο ήταν η συνέχεια με την ανοιχτή έκδοση, η οποία εξάλλου ήταν η μορφή με την οποία ντεμπούταρε το έμβλημα της αμερικανικής αυτοκίνησης, το 1953.
Βέβαια 66 χρόνια μετά, τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην. Η Corvette πλέον, όπως είπαμε, έχει τον κινητήρα στο κέντρο (από μπροστά), ενώ η κάμπριο διαθέτει επίσης για πρώτη φορά μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή. Τόσο αυτή, όσο και το πάνω τμήμα του πίσω μέρους (πίσω από τα προσκέφαλα) είναι ολοκαίνουργια, με τον μηχανισμό της οροφής να διαθέτει 6 ηλεκτρικά μοτέρ, προς όφελος της αξιοπιστίας. Μπορεί να είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος ή σε ανθρακονημάτινη απόχρωση και η διαδικασία ανοίγματος-κλεισίματος, διαρκεί μόλις 16 δλ. και μπορεί να γίνει εν κινήσει, σε ταχύτητες έως 48 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Σχεδόν 2,5 εκατ. ευρώ για την τελευταία μπροστομήχανη Corvette!
Ανάμεσα στις δύο αψίδες που σβήνουν στο πίσω μέρος υπάρχει ένα τζάμι που ανοίγει και κλείνει μειώνοντας τους στροβιλισμούς. Πιο πίσω βρίσκουμε γρίλιες για την καλύτερη ψύξη του μοτέρ που αντικαθιστούν το διάφανο κάλυμμα του κινητήρα της Coupe.
Την κίνηση της νέας Corvette Stingray Convertible αναλαμβάνει το ατμοσφαιρικό V8 6.2 λτ. 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο ισχύος 502 ίππων στις 6.450 σ.α.λ. και με ροπή 637 Nm στις 5.150 σ.α.λ. (με την σπορ εξάτμιση). Η δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου 8 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Διαβάστε επίσης: Η νέα Corvette είναι φθηνότερη από BMW Z4 2.0 λτ.
Στην Αμερική, η Convertible τιμολογείται στις 7.500 δολάρια παραπάνω από την κλειστή Stingray, η οποία διαθέτει εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας.