Η παραγωγή της Bugatti Chiron και όλων των εκδόσεών της μπορεί να έχει ολοκληρωθεί, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για κάτι παραπάνω. Μια μοναδική δημιουργία, ας πούμε, σαν την Profilée.
H υπ’ αριθμόν 501 Chiron αποτελεί ουσιαστικά την εξευγενισμένη εκδοχή της Pur Sport και υλοποίηση της επιθυμίας πολλών πελατών της Bugatti, οι οποίοι από το 2020 ζητούσαν μια λιγότερο ακραία βερσιόν της πιο σκληροπυρηνικής Chiron. Η Profilée απαρνείται την τεράστια αεροτομή και τις πολυάκτινες ανθρακονημάτινες ζάντες, για ένα σαφώς πιο διακριτικό spoiler σε στυλ «ducktail» και μια τετράδα μοναδικούς τροχούς, που βάφονται σε χρώμα Le Patron. Η αποκλειστικότητα της παλέτας παίζει μεγάλο ρόλο στη σχεδίαση της Profilée, καθώς το χρώμα Argent Atlantique δεν προσφέρεται σε καμία άλλη Bugatti – ούτε και ο συνδυασμός του με τη Bleu Royal Carbon απόχρωση των ανθρακονημάτων, στα χαμηλότερα σημεία του αμαξώματος.
Η τελευταία των Chiron μπορεί να βασίζεται στην Pur Sport και να είναι πιο κομψή από εκείνη, όμως παράλληλα είναι και ταχύτερη! Οι μηχανικοί του Μολσχάιμ έσφιξαν κατά 10% τα πίσω ελατήρια και έδωσαν 50% περισσότερο αρνητικό κάμπερ στον αντίστοιχο άξονα, θέλοντας να βελτιώσουν την ευελιξία, τη σταθερότητα και την πρόσφυση της ουράς στις στροφές. Η απουσία της «απλώστρας», όπως είναι φυσικό, αύξησε την τελική ταχύτητα, η οποία πλέον φτάνει στα 380 χλμ./ώρα (από 350 χλμ./ώρα της Pur Sport) και έρχεται κατά τι πιο κοντά στα 420 (ηλεκτρονικά περιοριζόμενα) χλμ./ώρα της απλής Chiron, παρόλο που διατηρεί το 15% κοντύτερο γρανάζωμα της Pur Sport. Απαράλλαχτος μένει και ο τετρατούρμπινος 8.0 W16, των 1.500 ίππων και 1.600 Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 2,3 δλ. και τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., καθιστώντας την Profilée ως μια από τις ταχύτερες Bugatti όλων των εποχών σε θέμα επιτάχυνσης!
Δεδομένα θα γίνει και μια από τις ακριβότερες της Ιστορίας, καθώς δεν υπάρχει καν τιμή. Η μία και μοναδική Chiron Profilée θα διατεθεί μέσω δημοπρασίας, οπότε βάζουμε με το μυαλό μας πού μπορεί να φτάσει το υψηλότερο ποντάρισμα.