Για ένα ελάχιστο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού, που δεν υπερβαίνει το 1%, τα χρήματα έχουν εντελώς διαφορετική έννοια. Σε αυτό το υπερ-προνομιούχο target group απευθύνεται η Bugatti, η οποία ετοίμασε την μοναδική La Voiture Noire και την πούλησε για 11 εκατομμύρια ευρώ!
Το κατάμαυρο hypercar αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου, που είχαμε δει πριν 2 χρόνια. Ο όρος «παραγωγή» βέβαια μπαίνει σε εισαγωγικά, καθώς η La Voiture Noire είναι μία και μοναδική. Οι μηχανικοί της Bugatti εργάστηκαν για περισσότερες από 65.000 ώρες πάνω στη Chiron, ώστε να δημιουργήσουν αυτό το μοναδικό κομμάτι τετράτροχου θησαυρού. Η Noire αποτίνει φόρο τιμής στην προσωπική Type 57 SC Atlantic του Jean Bugatti, που χάθηκε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (το αυτοκίνητο, όχι ο Bugatti). Το κατάμαυρο χρώμα και η χρωμιωμένη λωρίδα που χωρίζει στα 2 το ανθρακονημάτινο αμάξωμα είναι οι πλέον χαρακτηριστικές αναφορές στο ιστορικό μοντέλο, κατάλληλα προσαρμοσμένο στις σύγχρονες επιταγές της εποχής.
Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 250 χλστ. σε σχέση με τη Chiron, φτάνοντας συνολικά τα 2.961 χλστ. Το μήκος πήρε ακόμα περισσότερο μπόι, αυξανόμενο κατά 450 ολόκληρα χλστ. και αγγίζοντας πλέον τα 5 μέτρα, στα 4.994 χλστ. Οι γραμμές του πρωτοτύπου μεταφέρθηκαν αυτούσιες, με τις εξαπλές απολήξεις της εξάτμισης να αιχμαλωτίζουν όλα τα βλέμματα. Η μάσκα αποτελεί προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης, ενώ κάθε φωτιστικό σώμα εμπρός αποτελείται από 25 διαφορετικές λυχνίες. Το πίσω μέρος συγκεντρώνει τα περισσότερα σχεδιαστικά highlights, καθώς η ενιαία λωρίδα LED εκτείνεται σε όλο το πλάτος δίχως ίχνος αρμού – μια πρωτιά για την Bugatti.
Κάτω από το σκοτεινό αμάξωμα δεν συναντούμε πρωτιές, αλλά δεν χρειάζεται κιόλας. Ο 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα των 1.500 ίππων και 1.600 Nm ροπής φροντίζει για όλα, σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται όμως αν πάρουμε ως οδηγό την Divo, τα 100 χλμ./ώρα από στάση θα πρέπει να έρχονται σε λιγότερο από 2,5 δλ. και η τελική να ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα (η Divo σταματά στα 380 χλμ./ώρα, αλλά δίνει έμφαση στην παραγωγή κάθετης δύναμης).