Η Bugatti αποκάλυψε το απόλυτο roadster, την εκθαμβωτική Mistral, η οποία ρίχνει την αυλαία του W16 κινητήρα με τα τέσσερα turbo και τα 20 χρόνια ιστορίας. Χρησιμοποιεί ως βάση τη Chiron, ενώ η καθαρή αξία κάθε μίας ορίζεται στα 5 εκατομμύρια ευρώ, οπότε με φόρους θα είναι πολλά περισσότερα. Συνολικά θα κατασκευαστούν 99 Bugatti Mistral, με τους ενδιαφερόμενους να κάνουν υπομονή, αφού οι παραλαβές θα ξεκινήσουν το 2024. Βέβαια, πριν καν παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό, έχει γίνει ήδη sold out.
Το όνομα Mistral προέρχεται από ένα άνεμο στη Νότια Γαλλία, ωστόσο είχε χρησιμοποιηθεί και στη Maserati Mistral, ένα gran turismo μοντέλο που είχε κατασκευαστεί μεταξύ 1963 έως 1970. Η Bugatti Mistral είναι παράλληλα η πρώτη «ανοιχτή» εκδοχή της Chiron, όπως επίσης και το πρώτο roadster της μάρκας από το 2015 που έληξε η παραγωγή της Veyron Grand Sport.
Κάτω από το έντονα ανάγλυφο αμάξωμα της Mistral φιλοξενείται ο 8.0 λτ. κινητήρας των 1.600 ίππων και 1.600 Nm ροπής, προερχόμενος από τη Chiron Super Sport 300+. Το υπάρχον μονοκόκ πλαίσιο δεν κόπηκε απλά για να δημιουργηθεί η ανοιχτή οροφή, αλλά έχει ανασχεδιαστεί και αναδιαμορφωθεί για να φτιαχτεί μια πιο στρογγυλεμένη σιλουέτα χωρίς κανένα συμβιβασμό στην απόδοση. Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από την Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid του 1934, γεγονός που αφορά και κάποιες αποχρώσεις, όπως το μαύρο με νότες καφέ τρούφας και διακριτικές κίτρινες πινελιές. Επίσης το ταίριασμα κίτρινου – μαύρου ήταν ένα από τα αγαπημένα του Ettore Bugatti.
Το έντονα μυώδες εμπρός άκρο με το χαρακτηριστικό «πέταλο», τα νεύρα και οι αεραγωγοί που διατρέχουν το καπό και τα πλαϊνά και το άκρως συναρπαστικό πίσω άκρο, συνθέτουν το απόλυτο roadster hypercar. Επιπλέον, οι προβολείς με την υπογραφή των τεσσάρων φώτων υποδηλώνουν διακριτικά την τετρακίνηση και τους τέσσερις υπερσυμπιεστές. Εντωμεταξύ τα πίσω φώτα σε διάταξη «X» εξυπηρετούν τον εξαερισμό των πλευρικών ψυγείων λαδιού μέσω αγωγών. Άλλο ένα σημείο που έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι τα προσκέφαλα από ανθρακόνημα πίσω από τα καθίσματα, που μπορούν να υποστηρίξουν όλο το βάρος του αυτοκινήτου σε περίπτωση ανατροπής. Πρόσθετα, ορισμένα τμήματα από τιτάνιο και αλουμίνιο έχουν δημιουργηθεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης, για να υπάρχει απόλυτη ακρίβεια.
Το εσωτερικό του W16 Mistral προέρχεται από της Chiron με κάποιες απαραίτητες αλλαγές σε επενδύσεις και υλικά, προκειμένου να διαφοροποιείται. Όπως αναφέρει η Bugatti παραμένει αρκετά λειτουργικό ώστε να διασφαλίζει ότι όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα ορατές στην ταχύτητα των 420 χλμ./ώρα.