Η Bugatti ετοιμάζεται να βάλει στην παραγωγή την Centodieci, δυο χρονιά μετά το ντεμπούτο της ως πρωτότυπο. Μια διετία που πέρασε με εξαντλητικές δοκιμές, ανηλεείς ελέγχους σε κάθε παράμετρο και ατελείωτα χιλιόμετρα – τα περισσότερα εκ των οποίων, στα «κόκκινα».
O φόρος τιμής στην EB110 συμπλήρωσε 50.000 χλμ. δοκιμών, με το λευκό πρωτότυπο να αντιμετωπίζει κάθε πιθανό και απίθανο συνδυασμό συνθηκών. Από χαλαρή κίνηση στην εθνική, σε μποτιλιάρισμα εντός πόλης και από εκεί στην πίστα, η Centodieci κυριολεκτικά τα είδε όλα κατά τη διάρκεια της εξέλιξης. Είναι χαρακτηριστικό πως κάθε μέρα έγραφε 1.200 χλμ., με τις μόνα διαλείμματα να αφορούν ανεφοδιασμούς, τεχνικούς ελέγχους και αλλαγές οδηγών! Μια επιλεγμένη ομάδα δοκιμαστών πέρασαν από κόσκινο κάθε πτυχή των φρένων, του κινητήρα, της ανάρτησης, των ηλεκτρονικών και γενικότερα της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, σε μια πληθώρα καταστάσεων.
«H Centodieci οδηγείται σκόπιμα στα όριά της, προκειμένου να εγγυηθούμε την αξιοπιστία των δυναμικών χαρακτηριστικών στο υψηλότερο επίπεδο, ακόμη και σε ακραίες καταστάσεις. Παρόλο που τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν οδηγούνται ποτέ με αυτό τον τρόπο από τους ιδιοκτήτες τους, οφείλουμε να διασφαλίσουμε την ικανότητά τους σε αυτές τις συνθήκες», λέει ο Carl Heilenkötter, project manager της Bugatti. «Η Bugatti είναι αφοσιωμένη στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, αντοχής και ικανοποίησης των πελατών», συμπληρώνει.
Την κίνηση της Centodieci αναλαμβάνει το W16 8.0 λτ. με 4 τούρμπο μηχανικό σύνολο, ισχύος 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., ενώ η θηριώδης δύναμη περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο κατά 20 κιλά πιο ελαφρύ αμάξωμα (σε σχέση με της Chiron) είναι ακαριαίες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Η τιμή της «Εκατόν Δέκα» βρίσκεται στα 8 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων, με την παραγωγή να περιορίζεται σε 10 κομμάτια – όλα sold out και ένα εκ των οποίων έχει ήδη πάρει θέση στο γκαράζ του Κριστιάνο Ρονάλντο.