Η BMW παρουσίασε τη νέα Σειρά 3 και γέμισε τους φίλους της με ανακούφιση, καθώς σε αντίθεση με τα τελευταία μοντέλα που έχουν εμφανιστεί από το Μόναχο, η 3άρα αποφεύγει τις σχεδιαστικές ακρότητες.
Εδώ δεν έχουμε ούτε κάθετα «νεφρά», ούτε φανάρια-«φλοίδες». Οι σχεδιαστές της βαυαρικής εταιρίας κινήθηκαν πολύ προσεκτικά με το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου, φρεσκάροντάς το σε σημεία-κλειδιά και αποφεύγοντας κάθε είδους ρίσκου. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι ελαφρώς πιο λεπτά και φιλοξενούν πλέον LED ημέρας σε σχήμα ανεστραμμένου «L», ενώ τα πίσω συνεχίζουν απαράλλαχτα. Οι προφυλακτήρες εμφανίζουν περισσότερες διαφορές, υιοθετώντας ένα πιο αιχμηρό και δυναμικό προφίλ, με περισσότερες ακμές και μεγαλύτερες εισαγωγές. Εμφανισιακά συναντάμε επίσης νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και δυο προσθήκες στην παλέτα, με τη μορφή των μεταλλικών χρωμάτων Skyscraper Grey και Brooklyn Grey.
Στο εσωτερικό, αντίθετα, βρίσκουμε τεράστιες αλλαγές. Η καμπίνα αναβαθμίστηκε ριζικά, καθώς η νέα 3άρα αποτελεί το τελευταίο μοντέλο της BMW που ενστερνίζεται την τεχνοτροπία Curved Display, όπου ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής των 14,9 ιντσών για το infotainment συνδυάζονται σε μια ενιαία και κυρτή «τηλεόραση». Το σύστημα πολυμέσων iDrive 8 διαθέτει όλες τις κλασικές λειτουργίες συνδεσιμότητας, κι ακόμα περισσότερες: μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται σύνδεση 5G και το σύστημα BMW Intelligent Personal Assistant, που επιτρέπει τον έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών των παραθύρων, της ηλιοροφής και του κλιματισμού. Μιλώντας για clima, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται πια ο τριζωνικός κλιματισμός, όπως επίσης το navigation και οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω.
Από πλευράς κινητήρων τα πράγματα βαίνουν ως είχαν. Η γκάμα ανοίγει με την 318i και τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, με απόδοση 156 ίππων και 250 Nm. Η 320i ανεβαίνει στα 184 άλογα και τα 300 Nm, ενώ η 330i φτάνει στα 245 άλογα και τα 400 Nm. Στην κορυφή (εξαιρουμένης φυσικά της M3) τοποθετείται η M340i, με τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo να παράγει 374 ίππους και 500 Nm. Στις plug-in υβριδικές επιλογές συναντάμε τις 320e και 330e. Αμφότερες συνδυάζουν τον υπερτροφοδοτούμενο των 2 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 265 Nm, αλλά με διαφορετική απόδοση στο θερμικό μοτέρ. Στην 320e βρίσκεται στα 163 άλογα και 300 Nm, με τη συνδυαστική ισχύ να τοποθετείται στα 204 άλογα και τα 350 Nm. Στην 330e ανεβαίνει στα 184 άλογα, αυξάνοντας παράλληλα τη συνολική δύναμη στους 292 ίππους και τα 420 Nm ροπής.
Η 3άρα, πάντως, συνεχίζει να κινείται και με ντίζελ. Οι 318d και 320d φορούν τον κλασικό 2.0λιτρο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα, με απόδοση 150 ίππων/320 Nm στην πρώτη και 190 ίππων/400 Nm στην δεύτερη. Η αμέσως επόμενη 330d εξοπλίζεται με τον 3.0λιτρο straight six, απόδοσης 286 ίππων και 650 Nm, ενώ η κορυφή ανήκει στη M340d με τον ντίζελ των επίσης 3 λίτρων, αλλά στα 340 άλογα και τα 700 Nm.
Όλοι οι κινητήρες, τέλος, συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Οι πωλήσεις της νέας 3άρας αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού.