H BMW εμπλουτίζει την αισθητική και την αεροδυναμική της νέας M5, εξοπλίζοντάς τη με τα «δωράκια» του πακέτου Μ Performance. Μια πλήρη ενδυμασία για την G90, που σύντομα θα αποκτήσει αναβαθμίσεις και στο στήσιμο.
Ως είθισται με τις προσθήκες του M Performance, πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η G60 αποκτά splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ποδιές στο πλάι, μια μικρή αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και μεγαλύτερο διαχύτη, όλα τους ανθρακονημάτινης προέλευσης. Από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται τα καλύμματα των καθρεπτών και η οροφή, που «κόβει» 30 κιλά από το συνολικό βάρος, ενώ προαιρετικά τοποθετούνται αυτοκόλλητα «M Performance» στο κάτω μέρος των θυρών, τα οποία μάλιστα αποτελούνται από υλικό ανθεκτικό στις συχνές επισκέψεις στο πλυντήριο. Τα «M» σηματάκια στα εμπρός φτερά και τη μάσκα δεν τίθενται προς συζήτηση, σχετικά με την παρουσία τους.
Ουδεμία διαφοροποίηση κάτω από το καπό, όπου για πρώτη φορά σε M5 αναλαμβάνει plug-in υβριδικός κινητήρας. Ο 4.4 V8 twinturbo παράγει 585 ίππους στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. Η ισχύς είναι χαμηλότερη από της απερχόμενης M5, όμως έχει και παρέα. Ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm (που γίνονται 450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing) συνεισφέρει στην κίνηση της G90, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 727 ίππους. Ισχύς ικανή να επιταχύνει τους σχεδόν 2,5 τόνους της G90 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 305 χλμ./ώρα όταν υπάρχει το πακέτο M Driver’s – εννοείται στάνταρ στα M Performance Parts. Στάνταρ είναι και τα κεραμικά φρένα, που ρίχνουν τη ζυγαριά άλλα 25 κιλά. Συνολικά, οροφή και φρένα κατεβάζουν το βάρος κατά 55 κιλά, διαμορφώνοντας την πλάστιγγα κάτω από τα 2.400 κιλά (2.390).