Ζούμε σε μια εποχή που οι Ferrari και Lotus παρουσιάζουν plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά και SUVs, καμιά φορά και συνδυασμό των ανωτέρω (βλέπε Lotus Eletre). Κοινώς, δεν μας κάνει τίποτα πια εντύπωση. Ακόμα και η είδηση για την πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών, είναι κάτι που περιμένεις.
Η φημισμένη βρετανική εταιρία δεν είναι άγνωστη με τα υβριδικά αυτοκίνητα, έχοντας παρουσιάσει την Bentayga Hybrid από το 2018. Συνεπώς, θα μπορούσαμε να πούμε μέχρι πως η αντίστοιχη έκδοση της Flying Spur άργησε να λανσαριστεί. Το καλό αργεί να γίνει, βέβαια. Η Flying Spur Hybrid μπορεί να ακολούθησε την Bentayga από απόσταση 4 ετών, όμως έρχεται να θέσει ιστορικά ρεκόρ κατανάλωσης, εκπομπών ρύπων και αυτονομίας για το Crewe. Κι ας μη διαφέρει εμφανισιακά από την Flying Spur 4.0 V8 σε σημεία περισσότερα των σημάτων και της έξτρα τάπας, για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Η Flying Spur Hybrid χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικού μοτέρ, που αποτελείται από τον 2.9 V6 TFSI και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 544 ίππους και τα 750 Nm, ισοφαρίζοντας σχεδόν την ισχύ του 4λιτρου twinturbo V8 (550 άλογα και 770 Nm). Κάτι παρόμοιο ισχύει για τις επιδόσεις, καθώς η Hybrid θέλει μόλις 0,2 δλ. παραπάνω για το 0-100 χλμ./ώρα (4,3 αντί 4,1 δλ.). Εκεί που η υβριδική Flying Spur δίνει ρεσιτάλ, όμως, είναι στη διαχείριση του καυσίμου και την αυτονομία.
Οι Βρετανοί δηλώνουν περήφανα πως το νέο τους μοντέλο είναι ό,τι αποδοτικότερο έχουν παρουσιάσει, στα 103 χρόνια ιστορίας τους! Η Flying Spur Hybrid μπορεί να φτάσει μέχρι τα 805 χλμ. και να κινηθεί μόνο με το ρεύμα για έως 41 χλμ., αρκεί να είναι πλήρως φορτισμένη η μπαταρία των 18 kWh. Μέσα σε 2,5 ώρες μπορεί να φτάσει από το 0 στο 100%, επιτρέποντας στην αγγλική λιμουζίνα πρωτόγνωρα επίπεδα αυτονομίας, αλλά και περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Μόλις 75 γρ.CO2/χλμ. ανακοινώνει η Bentley, θέτοντας άλλη μια κορυφαία επίδοση στα χρονικά της.
Η Flying Spur Hybrid αποτελεί το δεύτερο, μετά την Bentayga Hybrid, βήμα προς την παρουσίαση της πρώτης αμιγούς ηλεκτρικής Bentley, που έχει προγραμματιστεί για το 2024 – 6 χρόνια πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας, δηλαδή, καθότι μέχρι το 2030 όλες οι Bentley θα έχουν στραφεί ολοκληρωτικά στην ηλεκτροκίνηση.