Ο αριθμός «12» αποδεικνύεται πολύ γκαντέμικος για τους κινητήρες, καθώς οποιοδήποτε μοτέρ αριθμεί τόσους κυλίνδρους είτε έχει ήδη καταργηθεί, είτε πηγαίνει προς τα εκεί. Εξαιρέσεις ευτυχώς υπάρχουν, έστω και μέσω της υβριδικής τεθλασμένης (βλέπε διάδοχος Lamborghini Aventador). Σε αυτές δεν συγκαταλέγεται ο W12 της Bentley, ο οποίος ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει. Πριν το κάνει όμως, μας δείχνει όλη του δυναμική.
Ο 6.0 W12 twinturbo, στην ισχυρότερη μορφή του, μέχρι πρότινος απέδιδε 720 ίππους στην επαναστατική και εξαιρετικά σπάνια Batur. Ο πήχης πλέον ανεβαίνει ακόμα παραπάνω, καθώς η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε πως η μέγιστη ισχύς ανεβαίνει στα 750 άλογα! Η ροπή παραμένει στα 1.000 Nm, οπότε δεν υπήρχε ο παραμικρός λόγος να αυξηθεί. Η απόλυτη εκδοχή του W12 της Bentley επωφελείται νέων τούρμπο και μεγαλύτερης στομίων σε αυτά, που επιτρέπουν την παροχή περισσότερου αέρα και την αύξηση της πίεσης, καθώς πια ψύχεται καλύτερα το σύνολο.
Η Batur θα είναι η μοναδική Bentley με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 104 χρόνια της φίρμας, με την παραγωγή να περιορίζεται στις 18 μονάδες και να έχει ήδη εξαντληθεί. Κι αυτό, παρότι η τιμή τοποθετείται στα 1,65 εκατομμύρια λίρες (1,95 εκ. ευρώ) προ φόρων! «Ο τιτάνας των 750 ίππων που δημιούργησε η Mulliner για τη Batur, σηματοδοτεί το τέλος ενός ταξιδιού, για το οποίο οι συνάδελφοί μας στα τμήματα μηχανολογίας και κατασκευής θα πρέπει να είναι εξαιρετικά περήφανοι», δήλωσε ο CEO της Bentley, Adrian Hallmark. «Όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή τον Απρίλιο του επόμενου έτους, στοχεύουμε να επανεκπαιδεύσουμε και να επανατοποθετήσουμε όλους τους ειδικευμένους τεχνίτες, που εξακολουθούν να κατασκευάζουν κάθε κινητήρα με το χέρι».
Τριάντα ειδικοί αφιερώνουν περίπου 6,5 ώρες για την κατασκευή και τις δοκιμές του W12. Πρώτη φορά που μπήκε στην παραγωγή με τα σήματα της Bentley ήταν το 2003, μετά την εξαγορά της εταιρείας από τη VW. Στα 20 χρόνια από τότε, πάνω από 100.000 κινητήρες έχουν κατασκευαστεί για διάφορα μοντέλα της φίρμας από το Crewe. Στο μέλλον, ο χώρος που είναι αφιερωμένος στην παραγωγή W12 θα επαναχρησιμοποιηθεί για υβριδικά κινητήρια σύνολα.