To μοντέλο-σύμβολο και επί 3 δεκαετίες best seller της Renault ανανεώνεται, γίνεται πιο επιθετικό από ποτέ και ρίχνεται εκ νέου στη μάχη με τα VW Polo, Toyota Yaris, Opel Corsa και Peugeot 208.
Το νέο Clio εμφανίζεται εντελώς αλλαγμένο μπροστά, με τα νέα φωτιστικά σώματα, την πλατύτερη μάσκα και κυρίως τα δυο οριζόντια κι αντικριστά «V» του προφυλακτήρα, που προέρχονται από το Megane E-Tech Electric, να εκπλήσσουν με την επιθετικότητα που αποπνέουν. Τα LED ημέρας στο πλάι παραπέμπουν στο ρόμβο του σήματος, το οποίο επίσης είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι αλλαγές πίσω είναι αισθητά λιγότερες, περιοριζόμενες στα νέα διάφανα φανάρια και τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, που στην κορυφαία έκδοση Esprit Alpine (αντικαθιστά την RS Line) διαθέτει διαχύτη. Τα σχέδια των τροχών, χαρακτηρίζονται από τα νέα σχέδια και τις διαστάσεις έως 17 ίντσες, ενώ το μέγεθος του αμαξώματος παραμένει στα ίδια επίπεδα με πριν (4.053 χλστ. μήκος, 1.798 χλστ. πλάτος, 2.583 χλστ. μεταξόνιο).
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι πανομοιότυπη με του σημερινού Clio. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διατίθεται σε διαγώνιο 7 ή 10 ιντσών, ενώ η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων σε 7 ή 9,3 ιντσών. Αναλόγως έκδοσης προσφέρονται λειτουργίες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πλοήγησης, περιμετρικός έλεγχος αμαξώματος με κάμερες 360 μοιρών, ενεργό cruise control, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 και συνολικά πάνω από 20 επικουρικά συστήματα. Δερμάτινες επενδύσεις δεν προσφέρονται πλέον, δίνοντας τη θέση τους σε ένα νέο συνθετικό υλικό ονόματι TEP, που αποτελείται από οργανικές και πολυεστερικές ίνες. Τα μπάκετ καθίσματα των φωτογραφιών, τέλος, αποτελούν προνόμιο του Clio Esprit Alpine.
Το ίδιο ισχύει για το ισχυρότερο και υβριδικό σύνολο E-Tech Full Hybrid 145, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα και δυο ηλεκτροκινητήρες για μια συνδυαστική απόδοση 145 ίππων, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 1,2 kWh και καταναλώνοντας μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ. Στην υπόλοιπη γκάμα συναντάμε τους συνήθεις υπόπτους, ήτοι τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.0λτ. των 65 ίππων και 95 Nm στη βάση, την υπερτροφοδοτούμενη TCe εκδοχή του με τους 90 ίππους και τα 160 Nm στη συνέχεια, ενώ συνεχίζει και ο Blue dCi 100 ντίζελ 1.5λτ. των 100 ίππων και 260 Nm. Ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο , ο TCe και ο Blue dCi με 6άρι μηχανικό, ενώ το Full Hybrid διαθέτει το Multi-Mode E-TECH αυτόματο (2 σχέσεις όταν λειτουργεί με ρεύμα, συν άλλες 4 όταν δουλεύει ο βενζινοκινητήρας).