Η Audi αναβαθμίζει το R8 RWD, προσφέροντας 30 επιπλέον ίππους για παιχνίδι και κάνοντας την ουρά του supercar της ακόμα πιο χαρούμενη.
Το πισωκίνητο R8 Performance εμφανίζεται πανομοιότυπο με το απλό εμφανισιακά, έχοντας τις 19άρες ζάντες (προαιρετικά 20 με το πακέτο Edition, που διατίθεται και στο Quattro) και τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα να ξεχωρίζουν. Παρόμοια εικόνα στο εσωτερικό, όπου δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών και τα μπάκετ της Recaro.
Κάτω από το αμάξωμα είναι που έδωσαν τη μέγιστη προσοχή τους οι τεχνικοί της Audi. Ο ατμοσφαιρικός 5.2 V10 FSI κέρδισε 30 ίππους και 10 Nm, φτάνοντας συνολικά στα 570 άλογα και τα 550 Nm. Ίδια ισχύς, δηλαδή, με το βασικό R8 Quattro. Επειδή όμως το πισωκίνητο είναι ελαφρύτερο (1.590 κιλά το Coupe και 1.695 κιλά το Spyder, 1.660 κιλά και 1.750 κιλά αντίστοιχα για τα τετρακίνητα), του «ρίχνει» σε τελική ταχύτητα! To R8 RWD φτάνει μέχρι τα 328 χλμ./ώρα (326 χλμ./ώρα το Spyder), τη στιγμή που το R8 Quattro σταματά στα 324 χλμ./ώρα (322 χλμ./ώρα). Η επιτάχυνση πάντως παραμένει αμετάβλητη, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,7 δλ. για το Coupe και 3,8 δλ. για το Spyder (3,4 δλ. και 3,5 δλ. για τα Quattro).
Το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-tronic αναλαμβάνει το πέρασμα της ισχύος στους πίσω τροχούς, ενώ νέο για το πισωκίνητο R8 είναι το Dynamic Mode του τιμονιού, που βελτιώνει την απόκριση και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.