Νέο Audi Q5 e-hybrid καίει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ.

  • A250641_medium (1)
  • A250637_medium (1)
  • A250650_medium (1)
  • A250648_medium (1)
  • A250647_medium (1)
  • A250652_medium (1)
  • A250653_medium (1)
  • A250644_medium (1)
  • A250924_medium (1)
  • A250922_medium (1)
  • A250919_medium (1)
  • A250918_medium (1)
  • A250917_medium (1)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250641_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250637_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250650_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250648_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250647_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250652_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250653_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250644_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250924_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250922_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250919_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250918_medium-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/A250917_medium-1.jpg

Η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου Q5 με την plug-in υβριδική παραλλαγή, που τόσο απαραίτητη είναι πια σχεδόν σε κάθε μοντέλο, σε δύο εκδόσεις ισχύος και με γενναιόδωρη ηλεκτρική αυτονομία. Το νέο plug-in hybrid σύστημα καλύπτει με άνεση τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων δίχως να καίει στάλα βενζίνη, αφού η νέα γενιά μπαταριών διαθέτει περίπου 45% μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα, επιτρέποντας μέχρι 113 χλμ. κίνησης αποκλειστικά με το ρεύμα σε αστικό κύκλο (100 χλμ. μεικτά).

Εμφανισιακά το μόνο που διαχωρίζει το Q5 e-hybrid quattro από τις υπόλοιπες εκδόσεις, είναι τα σηματάκια και η έξτρα τάπα στο πίσω αριστερά φτερό για τη θύρα φόρτισης (δεξιά η τάπα της βενζίνης). Στο εσωτερικό δεσπόζει το φαντασμαγορικό ταμπλό, που απαρτίζεται από 3 οθόνες. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών, δίπλα σε αυτόν αναλαμβάνει μια οθόνη αφής 14,5 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ δεν μένει παραπονεμένος ούτε ο συνοδηγός, ο οποίος ενημερώνεται από ένα μόνιτορ 10,9 ιντσών. Η τεχνολογία περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα, με το λειτουργικό Android Automotive OS να υποστηρίζει δεκάδες εφαρμογές, περιλαμβανομένου YouTube (εννοείται όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο).

Στα μηχανικά μέρη τώρα, ο βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται ως βάση είναι ο 2.0 TFSI με ισχύ 252 ίππων στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής στις 1.600-4.500 σ.α.λ. Μαζί με το ηλεκτρομοτέρ των 143 ίππων και 350 Nm, η συνδυαστική ισχύς στην πρώτη έκδοση φτάνει τους 299 ίππους και τα 450 Nm. Το PHEV σύνολο επιταχύνει τα Q5 SUV e-hybrid/Q5 Sportback e-hybrid quattro στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια φτάνει τα 140 χλμ./ώρα τελικής. Η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση βενζίνης 2,5-3,3 λίτρα/100 χλμ. και ηλεκτρικής ενέργειας 15,5-16,8 kWh/100 χλμ., με εκπομπές CO2 56-75 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Με αποφορτισμένη τη μπαταρία των 20,7 kWh καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας, η κατανάλωση βενζίνης ανεβαίνει στα 7,2-8,3 λίτρα/100 χλμ.

Στην ισχυρότερη εκδοχή, ο κινητήρας είναι ο ίδιος 2.0 TFSI των 252 ίππων και 380 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 143 ίππους και 350 Nm, όμως η συνδυαστική απόδοση αυξάνεται στους 367 ίππους και τα 500 Nm. Η μετάδοση και εδώ γίνεται με το 7τάχυτο S tronic και την τετρακίνηση quattro. Το πιο ισχυρό PHEV σύνολο καλύπτει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση οριοθετείται στα 2,6-3,4 λίτρα/100 χλμ., στα 7,2-8,2 λίτρα/100 χλμ. με τη μπαταρία άδεια, και η κατανάλωση ενέργειας στα 15,5-16,8 kWh/100 χλμ. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης AC έχει αυξηθεί στις 11 kW, που σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης από 0 σε 100% διαρκεί μόλις 2,5 ώρες και στις δυο εκδόσεις, τόσο στο SUV όσο και το Sportback.

Τα νέα Q5 SUV e-hybrid/Q5 Sportback e-hybrid quattro είναι ήδη διαθέσιμα για αγορά στη Γερμανία, με τιμές που ξεκινούν από τις 63.400/65.900 ευρώ για την έκδοση με τα 299 άλογα και από τις 71.800/74.300 ευρώ για εκείνη με τα 367 άλογα.

Get it on Google Play Download on the App Store