Μετά την ανανέωση των Q7 και Q8, η Audi περιποιείται και τις plug-in υβριδικές εκδοχές τους. Τα Q7/Q8 PHEV δεν περιορίζονται σε αισθητικές αναβαθμίσεις, αλλά δίνουν έμφαση στη βελτίωση της απόδοσης και της αποδοτικότητας, προσφέροντας παραπάνω ισχύ και αυτονομία.
Στο αισθητικό σκέλος ξεχωρίζουν οι νέοι προβολείς εμπρός, που μπορούν να εξοπλιστούν με τεχνολογία LED Laserlight, μαζί με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Νέα είναι και η μάσκα Singleframe, στη μεγαλύτερη της εκτέλεση μέχρι σήμερα και φέροντας οχτάγωνο μοτίβο στο εσωτερικό της. Οι νέοι προβολείς προσφέρουν αυξημένη ορατότητα και ενεργοποιούν αυτόματα τη μεγάλη σκάλα laser όταν χρειάζεται, σε ταχύτητες άνω των 70 χλμ./ώρα, αξιοποιώντας 24 LED σε κάθε φανάρι. Κάθε ένα από αυτά τα LED τώρα, χρησιμοποιούν από ένα στοιχείο laser. Αναβαθμισμένα είναι τα γραφικά και στα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, προσφέροντας αυξημένη ευκρίνεια και καλύτερη ορατότητα για τους πίσω, μαζί με φωτεινή υπογραφή που αλλάζει αναλόγως συνθηκών (φλας, απότομο φρενάρισμα, διέλευση πεζού κλπ).
Στα των κινητήρων τώρα, έχουμε τον 3.0 V6 twinturbo σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, σε δυο εκδόσεις: 55 TFSI e quattro και 60 TFSI e quattro. Στην πρώτη η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 394 ίππους και τα 600 Nm, σημειώνοντας αύξηση 13 ίππων σε σχέση με τα απερχόμενα 55άρια PHEV Q7/Q8. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται λίγο ταχύτερα (5,7 αντί 5,8 δλ.), ενώ η τελική ταχύτητα συνεχίζει να περιορίζεται στα 240 χλμ./ώρα. Η ισχυρότερη εκδοχή του plug-in υβριδικού συστήματος αξιοποιεί ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας την απόδοση στα 490 άλογα και τα 700 Nm. Εδώ η αύξηση είναι μεγαλύτερη (+28 ίπποι συγκριτικά με τα προηγούμενα 60 TFSI e quattro), κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,0 δλ. (-0,4 δλ.). Η επιτάχυνση, πάντως, επίσης σταματά στα 240 χλμ./ώρα.
Εξίσου μεγάλη αλλαγή εντοπίζουμε στη μπαταρία, όπου η νέα και μεγαλύτερη συστοιχία των 25,9 kWh σχεδόν διπλασιάζει τη δυνατότητα κίνησης με το ρεύμα. Τα Q7/Q8 PHEV πλέον μπορούν να κινηθούν έως 85 χλμ. με τη χρήση αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα, την ώρα που τα απερχόμενα δεν ξεπερνούν τα 48 χλμ. Η ισχύς φόρτισης, τέλος, φτάνει τα 7,4 kW και επιτρέπει το γέμισμα της μπαταρίας σε 3 ώρες και 45 λεπτά.
Τα νέα Q7 και Q8 PHEV θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία εντός του μηνός, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τις 85.500 ευρώ για το Q7 55 TFSI e quattro, τις 92.900 ευρώ για το Q8 55 TFSI e quattro, τις 96.000 ευρώ για το Q7 60 TFSI e quattro και τις 103.200 ευρώ για το Q8 60 TFSI e quattro.